Tuesday 8 December 2009

Μικρή Κ.

Τον τελευταίο καιρό το msn στη δουλειά τα έχει παίξει. Δεν μπορώ να πω μια κουβέντα χωρίς να με βάλει και να με βγάλει 100 φορές. Υπό κανονικές συνθήκες δεν θα γκρίνιαζα, άλλωστε δουλειά είναι, επιβάλλεται να βγάζω το παντεσπάνι μου, χωρίς να ξοδεύω εργατώρες σε άσχετα πράγματα. Μου στοιχίζει όμως η απώλεια του msn γιατί μου στερεί την επικοινωνία μου με τη μικρή Κ.

Ο χαρακτηρισμός προέρχεται από την Κάντι, οι περισσότεροι της γενιάς μου θυμούνται το γιαπωνέζικο καρτούν με ηρωίδα την Κάντι που τράβηξε των παθών της, ώσπου να μεγαλώσει και να βρει την ευτυχία. Η αγαπημένη της φίλη ήταν η Άνι και φώναζαν η μια την άλλη με το επίθετο μικρή. Το αρπάξαμε και το χρησιμοποιούμε.

Λοιπόν, αν η μικρή Κ. ήταν κονιάκ, ποτό που αμφιβάλλω αν της αρέσει, θα ήταν μια μποτίλια εσοδείας 1788, μάρκας Clos du Griffier. Πωλήθηκε σε δημοπρασία στην τιμή των 25,000 ευρώ. Με λίγα λόγια, ένα σπάνιο και ακριβό πότο.

Τη γνωρίζω εδώ και δέκα χρόνια όταν πρωτοδουλέψαμε μαζί. Κοιτάζοντας πίσω βλέπω στο πρόσωπό της ένα από τους πιο αγαπημένους μου και έμπιστους ανθρώπους. Καλοσυνάτη, χαμογελαστή, πρόσχαρη, πάντα έτοιμη να βοηθήσει, ένας απίστευτα γενναιόδωρος άνθρωπος είτε πρόκειται για υλικά πράγματα είτε για συναισθήματα. Όχι, ότι δεν βλέπω τα αρνητικά της. Είναι διστακτική, κάποτε αναποφάσιστη, προσκολλάται εύκολα στο παρελθόν, ίσως και να εμπιστεύεται τους ανθρώπους περισσότερο από ότι πρέπει. Τα αρνητικά της όμως δεν με αφορούν ιδιαίτερα. Όπως δέχεται εμένα όπως είμαι, τη δέχομαι και εγώ με τον ίδιο τρόπο.

Ό,τι σημαντικό μου έχει συμβεί τα τελευταία χρόνια, το έχω μοιραστεί μαζί της. Χαρές και λύπες, εύκολες και δύσκολες στιγμές. Οι τελευταίες όλο και πυκνώνουν και διερωτώμαι γιατί, υποθέτω είναι γιατί μεγαλώνουμε και μαζί με μας μεγαλώνουν και τα προβλήματα. Διαφορετικό είναι στα 22 σου η έννοια σου να είναι σε ποιο κλαμπ θα χτυπηθείς και διαφορετικό στα 32 σου να προσπαθείς να φέρεις βόλτα, σοβαρές σχέσεις, γάμους και παιδιά.

Όταν άρχισα να γράφω αυτό το post σκέφτηκα γιατί ήθελα να το κάμω. Η απάντηση ήρθε αβίαστα. Γιατί είναι ωραίο να εκφράζεις την αγάπη σου, σε αυτούς που αγαπάς. Όχι ότι δεν το γνωρίζει, αλλά μου φαίνεται είναι ωραίο να το ακούει κιόλας. Τον τελευταίο καιρό είναι λιγάκι ως πολύ ταλαιπωρημένη. Νομίζω θα της αρέσει να διαβάσει αυτό που έγραψα. Ε μικρή Κ;


5 comments:

  1. Και το ρωτάς;!!!!!!!!!!!!
    "Φιλία είναι μια ψυχή που κατοικεί σε δυο σώματα.. Σωκράτης"
    Είμαι περήφανη που είσαι φίλη μου (σου το ξαναείπα έννεν;;)

    Μικρή Κ.

    ReplyDelete
  2. Re kopelles, kamete kratei tziai exw to dakryn etoimon tountes meres...
    Oi, sovara, Mana polla wraion to "ode to Candy"
    :-)
    Thn oikogeneian mas en thn thkialeoumen... tous fious mas nai. To kainougio concept ths oikogeneias en oi filoi.
    Na shereste h mia thn allhn!

    ReplyDelete
  3. ine oreo prama h filia!kai spanio episis.
    I.

    ReplyDelete
  4. Σαν μιαν καλήν φιλίαν έν έσιει. Τζιαι τούτη πάντα φαίνεται τζιαι δοκιμάζεται στα δύσκολα.

    ReplyDelete