Friday 11 March 2011

Like mother, like daughter



Πρωί στα φώτα. Ενώ κινούμαι με την εκπληκτική ταχύτητα των 7 χιλιομέτρων, το μάτι μου πέφτει στο διπλανό αυτοκίνητο. Όπου τρεις νεαροί early 20’s με κοιτούν ολόγελοι. Προχωρώ ακόμη πέντε μέτρα, ξανακοιτώ δίπλα μου, πάλι όλο χαμογέλα. Ε, τους ανταπόδωσα το χαμόγελο. Όλα κι όλα. Εκνευρίζομαι με τους αγέλαστους, μουντούς ανθρώπους. Χαμογέλασε βρε, δωρεάν είναι και σου φτιάχνει την ημέρα.

Τσουλάει ξανά το αυτοκίνητο. Πάλι δίπλα μου, πάλι διάπλατα χαμόγελα. Αρέσω παιδί μου αρέσω. Η αυτοπεποίθηση άρχισε να σκαρφαλώνει σκάλες. Όταν το άτομο είναι ωραίο, ακόμη και μέσα στο αυτοκίνητο ξεχωρίζει. Μήπως είναι ώρα να κερδίσω τα καλλιστεία Μις Τροχαία Κίνηση; Μήπως να αρχίσω να μαθαίνω να κάνω υποκλίσεις με το στέμμα στο κεφάλι;

Εκεί που νόμιζα ότι τους έχασα, κάπου στην πορεία τους ξαναείδα δίπλα μου. Και δεν αρκέστηκαν στα χαμόγελα. Ο ένας με χαιρέτησε κουνώντας ενθουσιασμένος το χέρι του και ο άλλος μου έκανε νεύμα όλα καλά. και εδώ άρχισα να τα παίρνω λιγάκι. Εντάξει, καλή η πλάκα αλλά έχει και τα όριά της. Δεν φορώ κιόλας βέρα να τους δείξω το χέρι μου. Ή μήπως να την κατάπινα κιόλας όπως στην παλιά διαφήμιση του Martini; Όχι αυτή με τον Τζορτζ, όχι αυτή που η Σαρλίζ μας δείχνει τον κώλο της. Η άλλη. Αξέχαστη διαφήμιση.

Αποφάσισα να τους αγνοήσω. Οπόταν γύρισα πίσω να ρωτήσω τη μικρή αν ήπιε το γάλα της. Και την βλέπω κολλημένη πάνω στο παράθυρο, να κουνά τα χέρια της, να χαμογελά και να δείχνει το σκουφάκι της με τη Φραουλίτσα στα παιδιά που ήταν δίπλα μας. «Κοίτα μάμα, είναι οι νέοι μου φίλοι», μου είπε με θριαμβευτικό ύφος. «Τους αρέσει το σκουφί μου».

Ουάο. Μια ματαίωση την έπαθα. Δεν έβλεπαν εμένα στο αυτοκίνητο. Πως αλλάζουν οι καιροί...

Και μια ευπρεπής φωτογραφία για να μην ξιπάζεται ο μάστρος της Αχάπαρης.

13 comments:

  1. Αρέσει η κόρη, αρέσει! Μοτορτζή μου μεν φυρτείς...

    ReplyDelete
  2. χαχαχα..η κοράσα εν επικοινωνιακός τύπος! Ε αλλάζουν λίγο οι καιροί..ειδικά άμα έχεις 2 παιδιά στο πίσω κάθισμα εννα σου την πέφτει ο τύπος στο διπλανό αυτοκίνητο?..δεν λέει!

    ReplyDelete
  3. enna kapsei karkies mana mou h korh sou!

    ReplyDelete
  4. Άμαν το έχει ο άλλος,φαίνεται όσο χρονών και αν είναι.:-)

    ReplyDelete
  5. σκεφτείτε όμως κοπέλια. να έρθει εποχή που να μου κολλούν οι φίλοι των κόρων μου Μοτορτζή μου μεν φυρτείς. όπως τα ελληνικά σίριαλ.

    ReplyDelete
  6. Απορώ που δεν ξέρεις την έρευνα σύμφωνα με την οποία, οι παντρεμένοι/ες έχουν πολύ μεγαλύτερη πέραση και μάλιστα όσοι έχουν μικρά παιδιά!!! Για την ακρίβεια, οι ... επίδοξοι εραστές πλησιάζουν με αφορμή τα μικρά και χαριτωμένα παιδάκια ;-)
    Σου έδιωξα τη ματαίωση;
    Πολύ καλό ΣΚ!!!

    ReplyDelete
  7. Πελλάρες κόρη. Ετο εκαλοπιάναν την μιτσιά για να φτάσουν σε εσένα. Να κόφκει ο νους σου είπαμε.

    P.S: ο μάστρος μου σε εκτιμά ιδιαίτερα.

    ReplyDelete
  8. axaxaxa....shlang. epese i autopepithisi pou tin skala kato??

    ReplyDelete
  9. Έμμεσα μας είπες πόσο χαζομαμά είσαι!

    ReplyDelete
  10. χαχαχα καλο...η κορη φοβερη κ εσυ χαζομαμα...

    ReplyDelete
  11. παττιχάκι11 March 2011 at 21:27

    Και μεσα από το αυτοκίνητο το αστέρι μου εκανέ φίλους.Δεν παίζεται.Οπως τον παππού που όλοι ήταν φίλοι του.

    ReplyDelete
  12. χαχαχαχα

    Αυτα ειναι!!!!! Ειπες κατι Μανα;

    Θα εχεις προβληματα με τις ομορφες κορες σου στο μελλον! Αρχισε να συνηθιζεις!!!

    φιλια

    ReplyDelete
  13. Ναιιι, αλλά όσο τζαι να πεις, εσύ την έκαμες την κόρη :D Έλα να βλέπω το ηθικό ακμαιότατοοο!

    ReplyDelete