Thursday 13 October 2011

Δώρο μου


Θα σπάσω από το κακό μου. Ο Μοτορτζής μου είπε ότι μου αγόρασε ένα δώρο. Αλλά δεν είναι έτοιμο ακόμη. Και δεν μου λέει τι είναι. Ξέρει ότι η αναμονή είναι το χειρότερό μου και δεν μου λέει.

Τι προσπάθησα να τον καλοπιάσω, τι του το φέρνω από εδώ, το παίρνω από εκεί. Τίποτα βράχος. Ενώ άλλες φορές σπάει με την πρώτη, τώρα τίποτα. Αφήνω νύξεις, ρωτώ τυχαία, εκβιάζω. Τζίφος.

Τι δεν είναι έτοιμο ακόμα; Το iphone δεν είναι αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μου πάρει iphone, πρόσφατα αγόρασα το HTC και είμαι ευχαριστημένη μαζί του. Παιδάκι δεν είναι, γιατί τότε θα έλεγα εγώ ότι δεν είναι έτοιμο ακόμη. Ναι ρε, ποιο είναι το πρόβλημα; Θέλω και τρίτο... Δεν μπορεί να είναι κάτι σε συσκευή, εκτός αν είναι το Kindle Fire. Ρούχα, παπούτσια, αρώματα αποκλείεται. Βιβλία no way. Βιβλιοθήκη ίσως; Όχι από αυτή πήραμε πρόσφατα.

Ποδήλατο έχω πει ότι χρειάζομαι, αλλά γιατί να μην είναι έτοιμο; Κομμάτι κομμάτι θα το φέρει και το συναρμολογεί; Ξέρω ότι θέλει να αλλάξει μηχανή. Λες να πάρει καινούρια και να μου δώσει την παλιά του; Αφού δεν φτάνουν τα πόδια μου στη γη να την οδηγώ.

Κανονικά θα έπρεπε να προβληματίζομαι που βρήκε τόσες αντοχές και δεν ομολογεί, αντί να με απασχολεί το δώρο. Θα βάλω μπρος τα μεγάλα μέσα. Στο σεξ πάνω. Αν αντέξει και εδώ, έχω μεγάλο πρόβλημα. Θα τον στείλω στη CIA να γίνει κατάσκοπος. Θα μεταναστεύσουμε οικογενειακώς Αμερική. Θα κάνουμε βόλτα στα πάρκα και θα ψηφίζουμε Δημοκρατικούς. Τα Σαββατοκυρίακα θα έρχεται η Πρασινάδα για καφέ. Έχω λαλήσει. Θέλω να μάθω τι είναι το δώρο μου.

26 comments:

  1. Ενόμιζα εθυμήθηκες τον Δώρο Γεωργιάδη που τον τίτλο!

    Κατά τα άλλα μεν έχεις μεγάλες προσδοκίες να μεν απογοητευτείς αν σου φέρει κανένα πλυντήριο και πει σου μα έννεν τούτο που ήθελες τόσο καιρό αγάπη μου?

    ReplyDelete
  2. Brenda αν και με γνώρισες λίγο, μαλλον δεν κατάλαβες τι τύπος άντρα είμαι.....

    ReplyDelete
  3. Τζιε σύ ππέσε που τζίντο πλευρό που εγώ θα ψηφίζω Δημοκρατικούς!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Brenda δεν περιμένω κάτι μεγάλο. τζαι σοκολάτα να είναι (please Cadbury crispy mint) θέλω να ξέρω τι είναι.

    Εν εκατάλαβα Μοτορτζή θα ψηφίσεις Ρεπουμπλικάνους; το κόμμα του Μπους; το κόμμα των πλουσίων; Hello δεν είμαστε πλούσιοι.

    ReplyDelete
  5. παραλήρημααααααααα!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Ούτε εγω θα άντεχα, βάλε όσα μέσα έχεις μπρος. Σού είπε τουλάχιστον πότε θα σου το δώσει;

    Λες να ναι κανένα χρυσαφικό και δεν τέλειωσε η παραγγελία;

    ReplyDelete
  7. @ktino η αλήθεια είναι ότι δεν σε γνώρισα όσο θα' θελα:) Για τους Δημοκρατικούς couldnt agree more χαχαχα

    ReplyDelete
  8. Υπομονη! ουλλα στην ωρα τους. σκεφτου την ωρα που εννα σου φερει το δωρο.. αντι να παει κρυφα κρυφα να το φερει τζιαι να καμεις χαρα εννα του λαλεις ατε πιεννε φερμου το ________. ;)

    Εμενα εν μου αρεσκει να ξερω που πριν τι ενι. Σιουρα θελω να ξερω μλς μαθω για δωρο αλλα αλλη η χαρα της εκληξης..

    ReplyDelete
  9. Χρυσαφικό; No way Σμιλί. εντελώς έξω από το στιλ του και το στιλ μου.

    Ψήφισε κόρη Brenda Ρεπουμπλικανούς να δεις χαϊρι όπως οι άλλοι στην Αμερικοί που γονάτισαν από την κρίση. Τέσπα. αν θες να γνωρίσεις καλύτερα τον Μοτορτζή κόπιασε να φάμε το απόγευμα παγωτό τζαι μετά να προσέχεις τα μωρά να κυκλοφορήσουμε :))

    Φουρνόφκιος απίστευτο το όνομά σου.

    ReplyDelete
  10. Χαχαχα tempting αλλά έχω να κυκλοφορήσω κι εγώ απόψε:)

    ReplyDelete
  11. ούτε μένα μου αρέσκουν οι εκπλήξεις. Αλλά δαμέ φταίει ο Μοτορτζής..γιατί σου είπε οτι έπιασε σου δώρο?!! έπρεπε να μεν σου πεί τίποτε!

    εν τω μεταξύ..εξαναείχαμε τούντη συζήτηση? deja vu!

    ReplyDelete
  12. ε όι! τωρά εννα σπάσω τζιαι γώ! Μόλις το πιάσεις θέλουμεν πόστ!
    Κόρη εν τα γενέθλια σου δηλαδής; είσαι ζυγός;

    ReplyDelete
  13. Μάλλον θα είναι κάτι από το amazon που ακόμα να έρτει...

    ReplyDelete
  14. Brenda μεθαύριο;

    Ράνια ακριβώς επειδή ξέρει ότι τριβιτζιάζομαι για αυτό το είπε...

    Post εννοείται ότι θα πέσει ποστ.

    Πατατούλης ξέροντας τον τζαι εμένα επήε τζαμέ ο νους μου. έσσιει χάζι να εν το ipad. εν να φυρτώ.

    ReplyDelete
  15. Έπιασεν σου τζαινούρκο μοχλό του Play Station γιατί έσπασεν σου τον προηγούμενο εν βρασμό ψυχής. Τζαι ένα ζευκάρι παπούτσια του φούτσαλ 44 σάιζ...

    ReplyDelete
  16. Κόρη ώσπου να πιάσεις το δώρο κάμε κανένα ποτζείνα τα παιχνίδια σου που έχουν χάζι να ποσκολιστούμε γιατί τούτο με τα 7 που παίζουν τωρά εν επανάληψη. Θενκς.

    ReplyDelete
  17. Σίγουρα κάτι θα παράγγειλε από το ίττερνε!!!!Η αλήθκεια εν έσιει πιο σπαστικό πράμα που να σου αννοίει ο άλλος συζήτηση τζ μετά να μεινίσκεις γουιδ ττου μπερντ λίπς!η περιέργεια πάνω απ' όλα!

    ReplyDelete
  18. Defiance εν εμένα το δώρο όϊ δικό σου.

    Αχάπαρη έλεγα να το κάμω αύριο το παιχνίδι. Εσύ πότε θα το κάμεις;

    EagleEye επιτέλους τζαι κάποιος που με καταλαβαίνει εκτός από την Ποστ. το χειρότερο να αφήνουν νύξεις και να μην ολοκληρώνουν.

    ReplyDelete
  19. Ούφφου δεν με λαμβάνεις. Εννοούσα να κάμεις ποτζείνα που έκαμνες παλιά με την συμμετοχή του κοινού.

    ReplyDelete
  20. Α εντάξει έπιασα το νόημα. κάτσε να σκεφτώ τζαι να επανέλθω. πάντως εκτιμώ το γεγονός ότι εξακολουθείς να μου μιλάς μετά το σχόλιο που σου άφησα για την ΑΕΛ.

    ReplyDelete
  21. Αφού εν τζιαι κατάλαβα τι εννοούσες :)

    ReplyDelete
  22. είναι σύνθημα που άκουσα να λαλούν οι Αελίστες. Αέλ σεξ τζαι κούννες. δεν ξέρω πως συνδέονται τα τρία.

    ReplyDelete
  23. Αγαπητή Μάνα, σόρρυ ιν ατβάνς, αλλά ελπίζω να μεν λυγίσει για να τον στείλεις CIA για να πίνουμε καφέ τα Σαββατοκυρίακα με κέικ, αλμυρά κτλ κτλ.

    Ενιξέρω αν επίσης παίζει ρόλο αλλά κάμνω τζαι μπέιμπισίττινγκ!! :)))

    Υ.Γ. Ουφφου τζαι εμένα σπάζουν με τουτα...καλύτερα να μεν σου το ελάλεν...

    ReplyDelete
  24. Συνήθως έχω υπομονή άμα μου πουν εννα μου κάμουν δώρο γιατί κάθουμαι τζιαι φαντάζουμε 1000 πράματα που θα ήθελα...

    Μα τωρά... εμπήκα στην αγωνία τι δώρο θα σου κάμει....

    Νεράιδα

    ReplyDelete
  25. Καλά σε κάνει!
    Εκεί, να μείνεις με την αγωνία να τσιτσιρίζεσαι!

    ReplyDelete
  26. Άμα θα μάθεις, να με πεις γιατί τώρα θα σκάσω εγώ απο περιέργεια!
    Καληνύχτα και... καλά παιχνιδάκια!!! (ε, άμα δε λυγίσει κι εκεί... τί να πω!)

    ReplyDelete