Sunday 22 December 2013

Το έτος της σαύρας λέει το κινέζικο ημερολόγιο

Φυσικά και δεν λέει έτσι το κινέζικο ημερολόγιο, γιατί φέτος είναι η χρονιά του αλόγου. Είναι ένας τίτλος για να μπω στο πνεύμα του Secret Santa.

Φέτος η κλήρωση της Πρασινάδας μου έδωσε ένα από τα αγαπημένα «μωρά» της μπλογκόσφαιρας. Seriously Μισιαρέ, αν ζούσαμε πριν από 60 χρόνια θα μπορούσα να είμαι μάνα σου, αντί για το μανούλι που είμαι τώρα…

Το λοιπόν, μου κατέβηκαν πολλά ωραίες ιδέες, όταν άνοιξα το πράσινο email.

Μια από αυτές ήταν να σου δώσω απαλλαγή από το στρατό

.


Η άλλη ένα εισιτήριο και λεφτά (δεν θα τα έβγαζα κιόλας από την τσέπη μου, για εικονικά μιλάμε) για να κάνεις το γύρο του κόσμου, ώσπου να πάς να σπουδάσεις. Άλλωστε, θα έχεις μπόλικο χρόνο μετά την απαλλαγή.



Σκέφτηκα επίσης να σου φτιάξω γλυκό από τα χεράκια μου, αλλά άστο καλύτερα να πάει. Στο κάτω κάτω δεν μου έκανες κάτι για να σε ξεπαστρέψω.



Και επειδή ξέρω ότι αγαπάς τα βιβλία, μια βιβλιοθήκη σαν αυτή της Αλεξάνδρειας είναι αρκετή;




Φυσικά βιβλία, χωρίς μουσική δεν γίνεται. Ένα voucher λοιπόν να κατεβάσεις ό,τι γουστάρεις από το itunes.





Αρκετά με τα εικονικά δώρο. Παιρνούμε στην πραγματικότητα. Έχω εκφράσει πολλές φορές πόσο μου αρέσει ο Αμός Οζ. Κατά τη γνώμη μου είναι από τους καλύτερους συγγραφείς, κάθε του βιβλίο είναι ένα ταξίδι στην ανθρώπινη ψυχή.

Θέλω λοιπόν να σου κάνω δώρο την Τέλεια Γαλήνη, ένα από τα καλύτερά του, αν με ρωτάς. Εμένα με άγγιξε και μου άρεσε πολύ. Εύχομαι το ίδιο και για σένα.

 Να μιλήσουμε emailικώς πως θα σου το δώσω.




Εύχομαι  σε σένα και στην οικογένειά σου καλές γιορτές. Να περάσεις όμορφα, να είσαι με εκείνους που αγαπάς και σε αγαπούν. Μην τα βάζεις κάτω, συνέχισε να σκέφτεσαι και να θέλεις συνεχώς να μαθαίνεις.

Χαρούμενα Χριστούγεννα, Καλή Χρονιά.

2 comments:

  1. Δεν έχει τύχει ποτέ να διαβάσω Αμός Οζ. Μάλλον θα πρέπει να τον δρομολογήσω μου φαίνεται! Φιλούθκια και καλό μεσημέρι! Καλές γιορτές αν δεν μιλήσουμε ως τότε!

    ReplyDelete
  2. Μάνα :) Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!
    Η απαλλαγή θα ήταν το καλύτερο δώρο που θα μπορούσε κάποιος να μου κάμει τωρά :p
    Να'σαι καλά :)

    ReplyDelete