Sunday, 6 December 2009

τα ρούχα της οργής

Όταν γεννήθηκε η κόρη Β, ο διευθυντής στη δουλειά, μου έκανε δώρο ένα voucher από το Jacandi. Για όσους δεν ξέρουν είναι από εκείνα τα δήθεν καταστήματα των παιδικών που νομίζουν ότι ντύνουν πριγκίπισσες και πρίγκιπες. Οι πωλήτριες που τις περισσότερες φορές είναι και ιδιοκτήτριες, έχουν ένα ύφος λες και πουλούν χρυσάφι. Πράγμα που δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα, λαμβάνοντας υπόψη ότι ένα μπλεκτό για ένα μωρό 6 μηνών ακουμπά τα 60 ευρώ, ένα καλτσόν τα 22 και ένα φορμάκι απλό τα 30.

Επιπλέον τα ρούχα του συγκεκριμένου καταστήματος είναι τόσο συντηρητικά, που αν τα φορούσα των κόρων μου θαμου θύμίζαν μωρά που φοιτούν σε αγγλικά οικοτροφεία. Oh mother, I believe it's tea time... Με λίγα λόγια αν δεν είχα το voucher δεν θα πατούσα εκεί.

Μπαίνω μέσω η πωλήτρια με βλέπει αφ' υψηλού. "Θέλω κάτι για ένα μωρό 12 μηνών" της είπα. Με πήρε εκεί που είναι τα ρούχα για τα μικρουλάκια και με ένα ύφος λες και μου έκανε μάθημα κβαντικής φυσικής άρχισε να μου εξηγεί. "Φέτος της μόδας για τα κοριτσάκια είναι ο συνδυασμός καφέ γαλάζιου, που δημιουργεί αντίθεση". Δεν έχω κόλλημα με τη μόδα της εξήγησα, μου αρκεί κάτι να είναι καλό για τα μώρα.

Απτόητη συνέχισε. "Και φυσικά να σας αναφέρω ότι έχουμε μόνο ένα κομμάτι σε κάθε νούμερο, για να μην διαμαρτύρεστε εσείς οι μαμάδες όταν βλέπετε τα ρούχα των μωρών σας να τα φορούν και άλλα παιδάκια". Ώστε υπάρχουν και μαμμάδες με τέτοια κολλήματα. ΄"Ούτε αυτό με απασχολεί", της είπα, ΄"εμείς είμαστε παιδιά του Mothercare και του Next"...

Mετά από αυτή τη δήλωση πρέπει να έχασε πάσα ιδέα για μένα. Αλλά δυστυχώς εκτός από την ιδέα έχασε και την απόδειξη του voucher, επέμενε ότι είχε ήδη εξαργυρωθεί και ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Αφού μου έφαγε μισή ώρα να προσπαθεί να πάρει τηλέφωνο να δει τι γίνεται, δεν άντεξα πήρα το voucher και έφυγα.

Το είπα στην ιδιαιτέρα του διευθυντή. Η οποία τους πήρε τηλέφωνο και τότε κατάλαβαν ποια είναι η κυρία διευθυντή και τα χρειάστηκαν. Γιατί όταν σε κάθε της επίσκεψη ξεσηκώνει το μισό κατάστημα, ε ναι έχουν πρόβλημα αν της δημιουργούν χωρίς λόγο πρόβλημα. Απολογήθηκαν, αλλά τι να τν κάνω την απολογία; Ή ταλαιπωρία και η συμπεριφορά τους ήταν απαράδεκτη για να αρκεί μια απολογία. Για αυτό το γράφω και στο blog. Ολο και κάποιος θα το δει και θα σκεφτεί δεύτερη φορά πριν πάει στο Jacandi.

11 comments:

  1. Μπράβο. Και πολύ καλά έκανες και έγραψες το όνομα του καταστήματος για να αρχίσουν επιτέλους μερικοί να συνειδητοποιούν ότι γίνονται κορόιδα.
    Πασχαλίνα

    ReplyDelete
  2. a re mana... katalavainw se tziai mena fakkoun mou kati tethkioi pou thn eidan high.
    Psixh mou sta parisia, po'trwes tous tsiripillous tzi'elales en melissia...

    ReplyDelete
  3. Να μεν πατάτε σε έτσι τόπους. Μα ποιοί νομίζουν ότι είμαστεν σιόρ? Πού νομίζουν ότι ζιούμεν? Με πόσον μισθόν νομίζουν ότι παμεν για να γοράσουμεν πράματα για τα μωρά? Φταιν φυσικά τζιαι πολλοί πελάτες/πελ'ατισσες που αν δεν παν σε έτσι τόπους, πώς θα κάμουν σιόου στες φιλενάδες τους???

    ReplyDelete
  4. Etsi, name and shame gia na ma8ainoun merikoi..

    ReplyDelete
  5. Τούτες οι τύπισσες που δουλέφκουν σε έτσι καταστήματα χτυπούν μου στα έκκεντρα. Παίρνουν τζιαι έναν ύφος σαννα εν κάτοχοι 10 δοκτοράτων τζιαι έχουν έναν εκνευριστικό τρόπο να σε κοιτάζουν που πάνω ως κάτω που σου έρκεται να πιάσεις το 20ευρο κλατσόν να τους το φορήσεις παστην κκελέ.

    ReplyDelete
  6. @ Αχάπαρη
    Μα οι πωλήτριες που σε υπολογίζουν ανάλογα με το μέγεθος της πιστωτικής σου κάρτας είναι το πιο εκνευριστικό της υπόθεσης.

    @It'smylife
    Φυσικά και φταίνε όσοι πάνε σε τέτοιους τόπους. γιατί αμά ξέρουν ότι υπάρχουν κορόϊδα που θα δώσουν τέτοια λεφτά με το "δίκαιο" τους να συμπεριφέρονται έτσι.

    @postbabylon
    Σκέψου πως άμαν στην ηλικία των 3 χρόνων έχεις τη νοοτροπία να μην φορείς ρούχα που να φορούν και άλλα μωρά, στα 25 σου πως θα συμπεριφέρεσαι;

    ReplyDelete
  7. Μάνα πως σε καταλαμβαίνω. Καλημέρα κιόλας. Τη Κυριακή πήγα στο κατάστημα Prestige αυτο που έχει αξεσουάρ κλπ και πήρα ένα ζευγάρι σκουλαρίκια 27 ευρώ. Καθόλου φτηνό. Πήγα σπίτι πήγα να το δοκιμάσω και όπως το έβγαλα από το αφτί και το άφησα στη τουαλέτα το σκουλαρίκι έκανε ενα κράκ και κόπηκε η μια του πλευρά. Σήμερα το πρωί το πήγα στο κατάστημα, μπας και μου το φτάξουν. Δεν ζήτησα να μου το αντικαταστήσουν αλλά να μου φτιάξουν το σκουλαρίκι που δεν φόρεσα ποτέ. Και η υπαλληλος μου λέει: Λυπάμαι αλλά δεν αντικαθιστούμε σκουλαρίκια, ούτε έχουμε υπηρεσία διόρθωσης. Από τη στιγμή που το παίρνετε και είναι οκ, δεν έχουμε καμία ευθύνη. Είναι σαν το βάζο μου λέει. Αν το πάρεις το πας σπίτι και το σπάσεις θα το πληρώσει το κατάστημα που το πήρες. Μόνο που το σκουλαρίκι δεν είναι βάζο και εγώ δεν το χτυπούσα κάτω σαν χταπόδι για να βγάλι μελάνι ούτε του έκανα ασκήσεις αντοχής. Φεύγοντας λοιπόν από το κατάστημα λέω στη κοπελιά απλά πρέπει να μεταφέρετε οτι εγώ δεν πρόκειται να ξαναπατήσω στο κατάστημα μας. Αισθάνομαι κορόδιο. Πως γίνεται να πουλάς τεννεκούθκια, και να μην έχεις καν τη στοιχειώδη υποδομή να επιδιορθώνεις κάτι που χαλάει.

    ReplyDelete
  8. Προς ανώνυμο. Πιστεύω να τηλεφωνήσεις στο σύνδεσμο καταναλωτών και να κάνεις παράπονο. ενδεχομένως να μην δικαιωθείς, αλλά μόνο και μόνο που θα τηλεφωνήσουν στο κατάστημα και θα τους θορυβήσουν αξίζει τον κόπο. εγώ πάντως το αποφάσισα ότι δεν θα αφήνω σε ησυχία, όσα καταστήματα με ενοχλούν. Ώσπου σιωπούμε τους δίνουμε αέρα να συνεχίσουν τέτοιες συμπεριφορές.

    ReplyDelete
  9. ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΟΫΚΟΤΑΖ. name and shame people

    ReplyDelete
  10. epidexio kolo telika xreiazesai &otan poulas ta metaxota vrakia, oxi mono ama ta foreis...

    ReplyDelete
  11. It's impressive that you are getting thoughts from this post as well as from our argument made here.
    Review my homepage ; santa monica apartment

    ReplyDelete