Sunday 13 December 2009

Καταναγκαστικά έργα

Είναι ένα από τα λίγα μεσημέρια που κατάφερα να κοιμηθούν και οι δύο οι κόρες. Θα μπορούσα να πάω για καφέ, να δω μια ταινία στην τηλεόραση, να επισκεφτώ την κούμερα στη Λεμεσό, να βάψω τα νύχια μου (και τα 20), να φτιάξω carrot cake, να συγυρίσω τα ερμάρια. Ο κατάλογος μακρύς.

Έκατσα μπροστά από το computer και δουλεύω. Έλεος. Αλλά είπαμε μεγάλο project λίγος ο καιρός. Συγκέντρωση καμία, αφού άφησα ανοικτή και την τηλεόραση για να βλέπω το El Classico μισσιμου. Απορώ ποιος διεστραμμένος νους σκέφτηκε να παρομοιάσει ένα κυπριακό αγώνα με το Μπαρτσελόνα - Ρεάλ. Μεγάλη διαστροφή.

Σηκώστηκα τουλάχιστον 10 φορές από την ώρα που έκατσα. Καφές, τουαλέτα, να παίξω λίγο με το σκύλο, να δω αν κοιμούνται καλά τα μωρά λες και δεν θα τις άκουγα αν ξυπνούσαν. Νομίζω αν είχε πιάτα ο νεροχύτης (η χειρότερη μου δουλειά) θα τα έπλενα και αυτά προκειμένου να βρω αλλη μια δικαιολογία για να διακόψω. Μέχρι που ενδόμυχα παρακαλώ να ξυπνήσουν, τουλάχιστον να βρω αφορμή να τα παρατήσω.

Το ξέρω πως αν δεν προχωρήσω θα το βρω μπροστά μου. Αλλά είναι Κυριακή απόγευμα γαμώτη μου. Και ασχολούμαι με πράγματα της δουλειάς. Πολλή μιζέρια. Άντε λέω συνέχεια στον εαυτό μου, κάτσε δούλεψε. Και τώρα που το πήρα απόφαση να δουλέψω συγκεντρώμενα και χωρίς διακοπές άκουσα την κόρη Β που ξύπνησε. Α, είμαι πολύ ευχαριστημένη. Δουλειά τέλος για σήμερα. Πάω να παίξω.

2 comments:

  1. Η δουλειά-δουλειά, τζιαι το παιχνίδιν-παιχνίδιν..! άμαν εν τζιαι Κυριακήν θέμα...Η Κυριακλήν δεν προσφέρεται, ούτε για δουλειές, ούτε για θκεβάσματα. Τουλάχιστον έτσι έμαθα που τον εαυτόν μου. Έγώ αν ήμουν στην θέση σου, θα έβαλλα μιαν ωραίαν κωμωδίαν στο DVD για να χαλαρώσω...

    ReplyDelete
  2. Mana mpravo sou pou afierwneis xrono sto paiksimon tziai en agxwnesai me ta alla.
    Egw en thymoumai tous goniws mou oi allous gwnious ths genias mout na paizoun mazi mas...

    ReplyDelete