Wednesday 22 December 2010

Γρίσμας πρότζεκτ



Έκανα τα μελομακάρονά μου, τους κουραμπιέδες, τα φοινικωτά δε μου ήρθαν τέλεια. Έκαμα Christmas’ cake, φυσικά με αμυγδαλωτό home made και το στόλισα όπως έδειξε ο Στέλιος. Ένας είναι ο Στέλιος.

Καθάρισα το σπίτι από γωνιάς, δεν άφησα εκατοστό που να μην το περάσω από ξεσκονόρουχο, σκούπα και σφουγγαρίστρα. Άνοιξα τα ερμάρια έβγαλα τα ρούχα έξω, τα αέρισα και μετά τα συγύρισα πίσω. Τα ντουλάπια της κουζίνας τα έτριψα μέχρι που γυάλισαν. Εννοείται ότι έπλυνα και όλο το περιεχόμενό τους. Έστρωσα τα καλά μου τραπεζομάντιλα, στόλισα το σπίτι με χριστουγεννιάτικα και έβαλα στο ipod τον Gummy Bear να λέει τα κάλαντα.

Φυσικά και την αυλή δεν την παραμέλησα. Οοοοοοοοοοοοοχι. Καθάρισα, πέταξα όλα τα φύλλα, πότισα τα φυτά, παρατήρησα τη χαρουπιά που μεγαλώνει. Μάλιστα επειδή είχα χρόνο, σκέφτηκα να ασπρογιάσω το πεζοδρόμιο, αλλά είπα να μην το παρακάνω.

Και έτσι αξιοποίησα το χρόνο μου για να αγοράσω δώρα για συγγενείς, φίλους και παιδιά. Πήρα το αυτοκίνητό μου, χωρίς να βρω καθόλου κίνηση, πήγα στα κατάλληλα καταστήματα και πήρα όμορφα δώρα, χωρίς κάρτα αλλαγής. Ξέρω πως αυτά που θα τους χαρίσω, επειδή είναι από την καρδιά βγαλμένα θα τους αρέσουν.

Επίσης κατάφερα να συνεννοηθώ με τη μάνα μου. Της είπα ότι παραμονή Χριστουγέννων θα προσέχει τα μωρά, γιατί πρέπει να πάω δουλειά για λίγες ώρες και κατάφερε να το θυμάται. Μάλιστα προχθές με ρώτησε αν γίνεται να τις αφήσω και το βράδυ και την επόμενη μέρα και το επόμενο βράδυ γιατί δεν τις χορταίνει.

Τα παιχνίδια των κόρων είναι όμορφα συγυρισμένα στα κουτιά τους και κάτω από το στολισμένο δέντρο μας περιμένουν τα δώρα, τα οποία θα τα ανοίξουμε το πρωί των Χριστουγέννων, φορώντας τις όμορφες πιτζάμες μας και πίνοντας ζεστή σοκολάτα.

Το βράδυ των Χριστουγέννων θα έρθουν οι φίλοι μας. Τα παιδιά θα κατεβούν κάτω να παίζουν με τα παιχνίδια τους όμορφα και αγαπημένα. Δεν θα μαλώσουν, θα προσέχουν το ένα το άλλο. Δεν θα διεκδικούν τα ίδια παιχνίδια, δεν θα φωνάζουν. Οι μεγάλοι θα πίνουμε κρασί, θα τρώμε σοκολάτα και κρασί. Δεν θα κουραστούμε, δεν θα γλαρώσουμε στο δεύτερο ποτήρι, δεν θα μας νικήσει η κούραση.

Αυτές οι γιορτές είναι απόλαυση. Κατ' ευθείαν βγαλμένες από τη φαντασία μου. Η φαντασία μου τα φταίει που τα έπλασε όπως ήθελε αυτή.

36 comments:

  1. ήντα παραπονιέσαι;;; άτε ξεκίνα καθάρισμα...
    μελοκάρονά-> μελομακάρονα
    φοινικοτά - > φοινικΩτά

    ReplyDelete
  2. ε τζαι παραπονιούμαι. απολαμβάνω το που έχω ένα σπίτι που δεν θυμίζει χριστούγεννα.

    φοινικωτά έγινε διόρθωση. τα μελομακάρονα εν μέρη. θέλουν τον τόνο στην τελευταία συλλαβή, γιατί είναι λέξη που τονίζεται στην προπαραλήγουσα και ακολουθεί η κτητική αντωνυμία ΜΟΥ. επειδή η λέξη μου είναι μονοσύλλαβη και δεν τονίζεται ο τόνος μεταφέρεται στα μελομακάρονα.

    και όχι δεν άνοιξα γραμματική ή συντακτικό. στα αρχαία ήμουν αστέρι.

    ReplyDelete
  3. χαζίριν να σε πιστέψω βρα! μόλις εφτασα στα ερμάρκα εκατάλαβα σε χαχαχα
    ατε καλές γιορτές τζιαι ριμέμπερ:΅Γρίσμας ις οβερρέιτετ!

    ReplyDelete
  4. έννεν για τον τόνο που σου είπα, ήταν για το ότι άφηκες συλλαβή πίσω... αστέρι...

    ReplyDelete
  5. κάπου στην 3η, 4η παράγραφο άρκεψα να λαλώ ότι μας περιπαίζεις

    ως το τέλος ανακουφίστηκα, ήταν να κιστήσω πολλά αν είσιες προλάβει τζιόλας να τα κάμεις τούτα ούλλα...

    παρόλ' αυτά, σου το εύχομαι
    όι, καλλύττερα να σου ευχηθώ Μέρρυ Κρίσμας!!

    ReplyDelete
  6. Εγώ έφτασα σχεδόν στο τέλος για να καταλάβω οτι πρόκειται για φαντασίωση!

    Have fun!

    ReplyDelete
  7. Άρχισα να διαβάζω και άρχισα να νιώθω πολλά άχρηστη επειδή ούτε γλυκά έκαμα, ούτε το σπίτι καθάρισα (δαμέ εν το στόλισα καν, βαρκούμαι αφάνταστα φέτος!). Στο σημείο που έγραφες για άνετο shopping χωρίς κίνηση, κατάλαβα ότι κάτι πάει στραβά LOL
    Καλές και ήρεμες γιορτές σου εύχομαι!!!

    ReplyDelete
  8. Χα χα... εγώ ήμουν έτοιμη να σου πως "που είναι ο άντρας σου να σε βοηθήσει!!", αλλά κατάλαβα το παράλογο γενικά... Όλοι για μια ελπίδα ζούμε... καλά χριστούγεννα!!

    ReplyDelete
  9. Κοπέλες και κοπ... όχι μόνο κοπέλες μέχρι τώρα. σας ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές. εύχομαι σε όλους καλά χριστούγεννα, με πολλές όμορφες στιγμές με οικογένεια και φίλους που αγαπάτε.
    χαίρομαι που η μπλοκοπαρέα είναι ανεπρόκοπη και που δεν καθαρίσαμε, δεν στολίσαμε και δεν γεμίσαμε τους τόπους γλυκά.

    ReplyDelete
  10. Διαβάζω και σκέφτομαι

    Παράγραφος 1, ως το μελομακάρονα, κουραμπιέδες, χμ, πάω πάρακάτω , εν πελλάρες που λαλεί... φοινικωτά ακούεις τζαι home made αμυγδαλωτα

    Παρ. 2
    Έσιει πολλύ chance να λαφαζανεύκει

    Παρ. 3
    Σίουρα εν μ@λ@κίες που μας γράφει, χεχεχε

    Μα κρασίν με σοκολάτα ρε Μάνα?
    Πε μου εν τζαι στερκόν

    ReplyDelete
  11. κοπ... here
    Μέρυ Γρίζμας Μάνα.
    Όποιος εν εκατάλαβεν που την 2η παράγραφο περί τίνος επρόκειτω, παρακαλώ να μου παραδώσει τη σοκολάτα του. Θενξ.

    ReplyDelete
  12. έφα σας ούλλους, εγώ εκατάλαβα το που τα "φοινικωτά δε μου ήρθαν τέλεια"! Στη δεύτερη γραμμή απλά επιβεβαίωσα το τζι επερίμενα να δω σε ποιο σημείο θα την έτρωε πας το κομοδίνο τζιαι θα εξυπνούσε.

    σόρρυ για τη ψόφο εμπιστοσύνης Μάνα, ε;

    ReplyDelete
  13. Κκουλά φυσικά κρασί με σοκολάτα. κρασί όϊ στερκό. θέλεις ένα ελαφρύ με αρώματα, χωρίς μεγάλο βάθος για να αναδεικνύεται η σοκολάτα. Ατς σε εξέπληξα.

    Ινβίκτε θα παάθεις το αντίθετο της υπογλυκαιμίας (δεν ξέρω τη λέξη) από τις σοκολάτες που θα σου δώσουν.

    Νο πρόπλεμ Σάικ ντίαρ. ε τζαι φημίζομαι για τη νοικοτζυροσύνη μου.

    ReplyDelete
  14. Μετά από το "καθάρισα το σπίτι από γωνιάς" περίμενα κάπου να πεταχτεί κι ένα "τζιαι μετά εξύπνησα!" . Βεβαίως βεβαίως θυμήθηκα ότι κάτι τέτοια τα πετυχαίνουν μόνο κάποιες desperate housewives named Bree. Και με όλες τις ελλείψεις τους, αυτές οι γιορτές είμαι σίγουρη ότι θα είναι όμοδφες για σένα! Καλά Χριστούγεννα! :)

    ReplyDelete
  15. κι αγνάντευε θα είναι όμορφες οι γιορτές. το να περάσουμε όμορφα δεν εξαρτάται από το καθαρισμένο σπίτι, τα γλυκά και τα δώρα. εξαρτάται από την αγάπη που έχουμε να δώσουμε και να πάρουμε. Καλά Χριστούγενα εύχομαι και σε σένα.

    ReplyDelete
  16. pou en to recognition gia ti lexi γρισμας; αα; α; εν δική μου! κυρία κυρία εγώ την είπα πρώτη!! άτε εν πειράζει. αφήνω σε. μιας και έκαμες και φοινικΩτα!
    she

    ReplyDelete
  17. Χαχαχαχαχα! Εγώ άργησα πολύυυυ να καταλάβω ότι μας δουλεύεις ψιλό γαζί. Το αντιλήφθηκα στην παράγραφο νούμερο 7.."Τα παιδιά θα κατεβούν κάτω να παίζουν με τα παιχνίδια τους όμορφα και αγαπημένα. Δεν θα μαλώσουν, θα προσέχουν το ένα το άλλο. Δεν θα διεκδικούν τα ίδια παιχνίδια, δεν θα φωνάζουν...." εντάξει λέω..μας δουλεύει :))) Χρόνια μας πολλά και καλά Χριστούγεννα!

    ReplyDelete
  18. Στα γλυκά σε πίστεψα, έχεις περισσότερη σχέση με την κουζίνα από εμένα. Μετά διαβάζω περί καλάντων δια στόματος Gummy Bear και λέω μπααα και μετά να ασπρογιάσεις το πεζοδρόμιο και λέω καλά πρέπει να ονειρεύεται!

    Μερρυ Γκριστμας ττοου αλλ οβ ας.:)

    ReplyDelete
  19. oi re....epistepsa se !!!sto simeio me ta ermaria eskeftika. pou vriskeis tin wra gia tethkies leptomereies!!!itan ola polla idanika..ouffou..mpravo mpravo..simasia esiei i skepsi! en en etsi pou laloun? Kala Xristougenna me tin oikogeneia sou ki ola t alla en pellares..foinikwta imish!!!

    ReplyDelete
  20. Νομίζω θα προσβαλτώ που δεν με έχετε ικανή να κάμω φοινικΩτα και home made αμυγδαλωτό.

    ReplyDelete
  21. εγο επιδή είμαι εντελός ανορθογραφη τζαι για να την σπασο του ανονυμου εννα τα γραφο ουλλα με "ο"..
    Μανα τζαι μέναν τα γρίσμας κάπος έτσι εν μες την φαντασία μου.. Αλλά όπος τζαι να φκούν φτάνει που εννα είμαστεν με αγαπημένα μας πρόσοπα τζαι ολα κάλα. Εν πειράζει αν χαλάσει λίον το σενάριον ;)

    Ατε Μαίρη Γρίσμας τζαι που μενα με υγεία τζαι χαρά! Τζαι καλόν νεον έτος να μας μπει.

    Υ.Γ. αν είδετε πούποτε κανέναν "ω", άι αμ σόρρυς..

    ReplyDelete
  22. Καλά Χριστούγεννα Μάνα, να σιαίρεσαι την οικογένεια σου! Κουραμπιέδες, φοινικωτά τζιαι ποτούτα ούλλα έσιει έτοιμα (παρόλο που εμείς κάμνουμεν τα σπίτι ακριβώς έτσι όπως τα είπες), καθαρίστριες και κηπουρούς έσιει επίσης πολλούς. Τα τέλεια μωρά, οι όφκεροι δρόμοι και η ζωντάνια μετά το δεύτερο ποτήρι κρασί...εν όνειρα χειμερινής νυχτός!

    ReplyDelete
  23. Καλό, πολύ καλό!!!! Σαν Αμερικάνικη ταινία !!!! Εγώ μόνο δέντρο στόλισα γιατί το ήθελαν τα ζουζούνια, καθάρισα το σπίτι, ..... μέχρι εκεί!!!!! Δώρα θα πάρω κλασικά την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, μελομακάρονα δεν το βλέπω να προλαβαίνω, για τους δρόμους της Αθήνας δεν σχολιάζω τίποτα και τα παιδιά σκάνε κάτι φάπες ο ένας στον άλλον με γνήσια αδερφική αγάπη..... Αντε, καλά Χριστουγεννα!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  24. Ne sigoura!pu t ora pu t diavasa leoo sioura se alo planiti gnt:P
    Opos k na exei Kala Xristougenna k eftixismenos o kenourgios xronos!

    ReplyDelete
  25. Είπα και γω! αφού είσαι τόσο προκομμένη να ερχόσουν και στο δικό μου που ακόμα είναι βομβαρδισμένο!!

    ReplyDelete
  26. Να ασπρογιάσεις το πεζοδρόμιο? Ασπούμεν seriously..

    (επειδή είμαι βηχοσιροπομανής ακόμα μόνο που τα σχόλια εκαταλαβα πως μας δουλεύκεις)

    ReplyDelete
  27. Μάνα, εννοείται! Έπρεπε να βάλω τη λέξη "ελλείψεις" σε εισαγωγικά! :)

    ReplyDelete
  28. Έφτασα ως το ασπρόγιασμα του πεζοδρομίου για να κατάλάβω ότι δεν σοβαρομιλούσες :)

    ReplyDelete
  29. εγώ ως τη κίνηση... το ράουνταπάουτ της Λινόπετρας σήμερα ήταν μπλοκαρισμένο από τον κόσμο που πήγαινε στο τζάμπο δύο φανάρια πάρακατω... έκκληση: έχει και αλλού παιχνιδάδικα ρεεεεεεε...

    οκ. καλά χριστούγεννα γεμάτα αγάπη και φαντασιώσεις μάνα!!!!

    ReplyDelete
  30. Ούτε για μια στιγμή δεν θα πιστευα ότι θα μπορούσες να τα έκανες όλα αυτά. Αλλιώς θα σε διέγραφα από φίλη. Επίσης θα παρεξηγούσα που δεν θα είμασταν στην παρέα με τα τέλεια παιδιά. Επειδή δηλαδή τα δικά μου τρία μωρά θα έβλεπαν dvd όλο το βράδυ και δεν θα ενοχλούσαν τί θα σε πείραζε να μας καλέσεις?J.

    ReplyDelete
  31. Ε γιατί κόρη, εν θα εμπορούσες να έπιαννες μία (τρεις, πέντε, δέκα) μέρες άδεια να τα κάμεις τούτα ούλλα; Βέβαια για τα κοπελλούθκια να μεν μαλλώνουν εν φτάνει η άδεια αλλά τεσπα. Ήταν να έβλεπες την χαρουπιά να μεγαλώνει. Μα πε μου, έσιεις όντως χαρουπιά μες τον κήπο σου, να ζηλέψω;

    Τζιαι κάτι τελευταίο, για να μην ξεχνιόμαστε: εν μέρΕΙ (έψιλον γιώτα), ινβίκτε φάε τη σκόνη μου.

    :D (η σπαστική φιλόλογος σας εύχεται χρόνια καλά τζιαι με μιαν τύχην καλή)

    ReplyDelete
  32. Με συγκινούν οι ευχές σας και το λέω με πάσα παρρησία (ατς Εόλικα). Ναι έχουμε χαρουπιά στην αυλή μας την περιμένουμε να ανθίσει να δούμε αν είναι αρσενικό ή θηλυκό.

    Τρίτεκνη θα βρεθούμε απόψε;

    Ουφ δεν πιάνεις δέκα μέρες άδεια για να καθαρίσεις. τις πιάνεις για να πας Καραϊβική.

    Δρακούνα ντίαρ με δύο κόρες ούτε να δεις το πεζοδρόμιο δεν έχεις χρόνο. Μιλούμε του χρόνου έτσι εποχή να ανταλλάχουμε εμπειρίες :))

    Η Αχάπαρη θα δώσει μια κάσσια σοκολάτες του Ινβίκτους.

    Μ. Θα γράψω 15 μέρες άδεια να περάσω από εκεί χε χε.

    Καλά χριστούγεννα σε όλους διαδικτυακοί μου φίλοι. σας εύχομαι ξανά τα καλύτερα με πολλή αγάπη.

    ReplyDelete
  33. Στολίσαμε προχθές με μεγάλη αγωνία μη μας βρουν τα Χριστούγεννα αστόλιστους (όλο κάτι προέκυπτε φέτος και το στόλισμα πήγε πιο πίσω από κάθε άλλη χρονιά), η γυναίκα ήρθε σήμερα για καθάρισμα μετά από δική μου παράκληση για να είναι φρέσκο για αύριο που έχω τραπέζι εμ, τραπεζάρα το λες καλύτερα, γλυκά δεν κάνω από τότε που τραπεζώνω 30 άτομα (εδώ και ... 6 χρόνια καλά να είμαστε), ντουλάπια έκανα τα μισά μόνο (όσα υπάρχει περίπτωση να ανοίξουν οι επισκέπτες χα,χα), το ψυγείο καθάρισα πριν τρεις μέρες, κήπο δεν φτιάχνω... αυτά! Α, και ψώνισα το περασμένο ΣΚ μαζί με όοοοοοολους τους άλλους!!!
    Παράπονο ουδέν! Να ’μαστε καλά και Καλή μας Χρονιά!
    Φιλώ σε!!!

    ReplyDelete
  34. Τις ευχές μου για καλά Χριστούγεννα, καλή πρωτοχρονιά και χρόνια πολλά δημιουργικά με υγεία,αισιοδοξία,χαμόγελα, και αληθινές ανθρώπινες σχέσεις.
    EVITA

    ReplyDelete
  35. Ήταν να σου πω cheater, αλλά τζιαμέ στην κίνηση εκατάλαβα σε :Ρ

    Χρόνια πολλά, μάνα, οι γιορτές είναι για να χαιρόμαστε τζαι όι για να γινούμαστε σκλάβοι των δουλειών. Τα φιλιά μου

    ReplyDelete