Tuesday 28 December 2010

Casper the friendly ghost



Δεν θα μιλήσω για τα Χριστούγεννα, γιατί πέρασαν όπως ακριβώς το είχα υπολογίσει. Εφιάλτης σε βαθμό, που με έκαναν να σκέφτομαι για του χρόνου τέτοια εποχή να το γυρίσω στο βουδισμό.

Θα μιλήσω όμως για ένα φάντασμα που με παρενοχλεί τον τελευταίο καιρό. Μην γελάτε. Υπάρχουν δυνάμεις που δεν ξέρουμε και πολλά για αυτές. Μια από αυτές τις δυνάμεις, με έβαλε τον τελευταίο καιρό στο μάτι. Συγκεκριμένα, τα έχει με την σκυβαλοποθήκη μου. Εντάξει, παραδέχομαι ότι ακούγεται κάπως, ένα φάντασμα να στοχοποιεί (άκουγα πολύ Ακέλ τώρα τελευταία και μου έμεινε η λέξη) τα σκουπίδια μου. Αλλά δεν υπάρχει άλλη εξήγηση.

Γιατί πως αλλιώς δικαιολογείται το γεγονός ότι μέσα και έξω από το σπίτι οι πόρτες είναι κλειστές, αλλά τα σακούλια μέσα στην σκυβαλαποθήκη κατεστραμμένα και όλα τα σκουπίδια ριγμένα στο πάτωμα; Ο πατέρας φαμίλιας υποστηρίζει ότι είναι οι αδέσποτοι γάτοι της γειτονιάς.

Άντε να δεχτώ ότι οι γάτοι καταφέρνουν να ανοίγουν την αλουμινένια πόρτα, πράγμα δύσκολο. Εκτός από το σκύλο που δεν αφήνει γάτο να πατήσει στο σπίτι, υπάρχει και μια άλφα τεχνική δυσκολία. Αλλά λέμε, το δέχομαι αυτό. Οι γάτοι της γειτονιάς είναι καταφερτζήδες. Μπαίνουν μέσα ανοίγουν τα σκουπίδια και τρώνε αποφάγια.

Πως εξηγείται όμως ότι βρίσκουμε τις πόρτες κλεισμένες; Είναι τόσο ευγενικοί αυτοί οι καταφερτζήδες γάτοι που μετά τις κλείνουν, μπας και μπει μέσα κανένα αδέσποτο και κάνει ζημιά; Για μένα είναι ανεξήγητο. Αν δεν υπάρχει ανθρώπιη παρέμβαση δεν μπορώ να καταλάβω, πως γίνεται να τα βρίσκω ρημαδιό, με την πόρτα κλειστή. Μούμπλε μούμπλε.

Είναι και το άλλο. Σήμερα, όταν έφτασα σπίτι μετά το σούπερμαρκετ ανακάλυψα ότι το παντελόνι μου ήταν βρεγμένο σε μια μεριά. Λες και είχα κατουρήσει πάνω μου, πράγμα που είμαι χίλιααααααααααααααααααααααααα τοις εκατό σίγουρη ότι δεν έχει συμβεί. Ποιος άλλος έβρεξε τη θέση μου, παρά το φάντασμα των σκουπιδιών; Γιατί αφού είδε και αποείδε ότι μετα σκουπίδια δεν με εκνευρίζει αρκετά, μου επιτέθηκε προσωπικά, κάνοντας με ρεζίλι με το δήθεν κατουρημένο παντελόνι.

Διαβάζοντας όμως Τη Θεραπεία του Σεμπάστιαν Φίτζεκ, το συνιστώ σε όλους ανεξαιρέτως, υπέροχο, υπέροχο βιβλίο, ανακάλυψα ότι μπορεί να πάσχω από σχιζοφρένεια με σύνδρομο Μινχάουζεν ταυτοχρόνως. Δηλαδήεκτός του ότι χάνει η πατίχα μου, για να πείσω τους άλλους ότι δεν συμβαίνει τίποτε, εφευρίσκω διάφορα πράγματα. Δηλαδή αν νομίζω ότι με πονεί το πόδι μου, αυτοτραυματίζομαι κίολας για να γίνω πιο πιστευτή.

Επομένως, για να πείσω ότι έχει φάντασμα, σχίζω μόνη μου τις σακούλες και στη συνέχεια έβρεξα μόνη μου τη θέση μου στο αυτοκίνητο....

13 comments:

  1. Για τες σακούλες των σκουπιδιών μπορώ να σου δώσω μονολεκτική απάντηση για το ποιός σου κάμνει τη ζημιά: ποντίκα! Δεν χρειάζεται καν να ανοίξει την αλουμινένια πόρτα τζαι ΝΑΙ, φορεί την τζαι μπαίννει που τες "γρίλιες" της αλουμινένιας πόρτας! Don't get me started on the subject...πρόσφατα άλλαξα το αυτοκίνητο μου εξαιτίας μιας ποντίκας!

    ReplyDelete
  2. Συμφωνώ με invictus! Χωρούν από παντού οι γέριμες!!

    ReplyDelete
  3. apanagia mou me milate gia pontikous kai avti tin stigmi ime sigkatikos me mia sti doulia kai enixero ti na kamo..e kalitero na pasxeis pou to sindromo para na pontikos :-)

    maria..

    ReplyDelete
  4. That's right, ποντίκα , έτσι πιστεύω κι εγώ. Έτσι κι αλλιώς ο καιρός τις βοηθά να κυκλοφορούν ακόμη.

    Ξέρεις ένας τρόπος υπάρχει να το εξακριβώσεις 100%. Βάλτε κάμερα στην σκυβαλαποθήκη χαχαχαχαχα

    Όσο για το βρέξιμο μπας τζι εξέχασες το παράθυρο μισάνοιχτο? Αν ναι παίζουν πολλά σενάρια .

    ReplyDelete
  5. Το παντελόνι μπορεί να βρέχτηκε επειδή τα μωρά εσιωνόσαν τίποτε πάνω στην καρέκλα??

    Και η σχιζοφρένεια φυσικά sounds like a reasonable explanation!

    Καλημέρα και Χρόνια Πολλά!

    ReplyDelete
  6. xronia polla mother!
    thelei detectiv h ypothesh!

    ReplyDelete
  7. Χρόνια πολλά Μάνα...
    Που την στιγμήν που ταϊζεις τον Μοτορτζήν κανονικά, σημαίνει ότι έννεν τούτος που νεκατώνει μες τα ποσκούπιδα. Άρα, δυστυχώς, πρέπει ναν ποντικούθκια....

    ReplyDelete
  8. Έν τζαιρός για να αγοράσετε κανέναν κάττον...! :)

    ReplyDelete
  9. Πάντως η διάγνωση "σχιζοφρένεια με σύνδρομο Μινχάουζεν".. έχει μια λογική!! Δεν μπορείς να πεις όχι!!

    Καλά να είσαι, να έχεις ευτυχία και υγεία. Πάντα με γέλιο και δύναμη να αντιμετωπίζεις τα καλά και τα κακά της ζωής.

    Καλές γιορτές.

    ReplyDelete
  10. χμ,έχω προβληματιστεί πολύ με την περίπτωσή σου, τα γατιά δε νομίζω να'ναι, ο σκύλος σας σίγουρα δεν έχει πρόσβαση εκεί;

    ReplyDelete
  11. Α Μάνα μου μανούλα μου, αν είναι ποντίκια έβαψες την! Εν ξιλείφκουνται εύκολα, εμείς ήβραμε πολλά φέτος, εμπαίναν που την αυλή μες το σπίτι. Και ναι,χωρεί τα παντού.
    Για το άλλο...εγώ νομίζω εκατούρησες πάνω σου και προσπαθείς να το καλύψεις! :Ρ Τόσο πολλά που έπεισες τον εαυτό σου! :))

    ReplyDelete
  12. οχι δεν ειναι φαντασματα
    ειναι καλικατζαρακια βρε αμαν

    ReplyDelete
  13. Tzie fantasmata, kai psixasthenia, kai katourimeni...duskoli provlepete i kainourgia xronia.

    Xronia polla kai kala.

    Kai mena mou akougete san douleia pontikou. Psakse to ASAP.

    M

    ReplyDelete