Sunday 9 January 2011

Όλα του (ξένου) γάμου δύσκολα



Στο γάμο της ξαδέλφης, ωραίος γάμος μια χαρά περάσαμε πήγα μόνη. Ο Μοτορτζής, όσοι θυμάστε ήταν τάβλα λόγω μέσης. Μέσα στο σπίτι με δυσκολία κυκλοφορούσε πόσο μάλλον να πάει σε γάμο. Τέλοσπαντων, με δυσκόλεψε καμπόσο το μωρό, έφαγα και ένα πρόστιμο, λόγω υπερβολικής ταχύτητας μίσσιμου, το οποίο ξέχασα να αφαιρέσω από το φακελάκι που έδωσα.

Στη δεξίωση έριξα χορό του άλλου κόσμου. Όταν ήρθε η ώρα να ρίξει η νύφη την ανθοδέσμη, η single ξαδέλφη έσκυψε και μου ψιθύρισε «πραγματικά δεν αντέχω αυτό το πράγμα είναι από τα χειρότερα πράγματα σε ένα γάμο». Στηρίξου πάνω μου, της είπα να σε βγάλω από τη δύσκολη θέση.

Την ώρα που η νύφη έριχνε την ανθοδέσμη, όλες οι wannabe νύφες με ύφος ότι τάχα μου δεν θέλω αλλά με τα χέρια απλωμένα, έτρεξαν προς την ανθοδέσμη. Η ξαδέρφη όμως από σημάδι, δεν είναι αυτό που λέμε πρώτο πράμα. Και αντί να σημαδέψει τις κοπέλες την έριξε στο ταβάνι, με αποτέλεσμα η ανθοδέσμη να κάνει γκελ και να πέσει σχεδόν πάνω μου. Την άρπαξα πανηγυρικά, η μάνα μου έκανε κάτι μούτρα να, η αδερφή μου χαχάνιζε και εγώ τους καλούσα στο «γάμο».

Φυσικά ντίαρ αναγνώστερ ζούμε στην Κύπρο. Στην Κύπρο όπου όλοι έχουν άποψη για όλους, όλοι σχολιάζουν όλους και τίποτα δεν περνά απαρατήρητο. Και έτσι άρχισαν τα ψου ψου ψου και μέχρι να τελειώσει η βραδιά, ρωτούσαν τάχα μου με διακριτικό τρόπο τι έγινε και χώρισα. Γιατί αλλιώς πως εξηγείται ότι ήμουν ασυνόδευτη και πήρα την ανθοδέσμη;
Ευτυχώς, κανένας καλοθελητής δεν πήγε στη μάνα μου να της κάμει έτσι κουβέντα, γιατί θα στεναχωριόταν η γυναίκα χωρίς λόγο. Πήγαν όμως στη νύφη και στη θεία μου και μάνα της νύφης, ρωτώντας λεπτομέρειες. Δεν το ήξερα να συνεννοηθώ να τους πω να λένε μαλακίες. Ότι τάχα μου χώρισα γιατί βρήκα καλή δουλειά στο δάσος Αμαζονίου να σκοτώνω κουνούπια ή ότι αποφάσισα να γίνω λεσβία. Όταν ο κόσμος δεν σε σέβεται δεν αξίζει να τον σεβαστείς ούτε και εσύ. Απλά τα πράγματα.

Τη θυμήθηκα την ιστορία, γιατί προχθές που ήρθε η παντρεμένη πλέον ξαδέρφη για καφέ (της χρωστώ πάντως καμπόσα babysitting) μου έλεγε πως κάποιος τη ρώτησε, γιατί δεν πήγα με τον άντρα μου στο γάμο... Λες και έκανα συμβόλαιο, πως θα γίνω σιαμαία με τον husband, θα πηγαίνουμε παντού μαζί, θα κάνουμε τα πάντα μαζί και θα καταντήσουμε στο τέλος να μην έχει ο καθένας τη ζωή του. Αλλά αυτό είναι θέμα για άλλο post.

12 comments:

  1. xereis ti mou irte sinirmika me to post sou?otan irta kipro m ipe mia fili mou oti sti kipro den pernas kala an dn eshis filo...ospu en oi parees sou adesmeutes kala je fkenete, meta leei mou arkefkoun ta 4ou 4ou tou kosmou oti e3emeines!!!O.K leeo pu mesa mou eftixos pu kofko makria!!!
    ego 8a isigoumoun na elees apofasises na afikeis ta mora sou k t antra sou, na pas stin afriki gia tous giatrous xoris sinora!!!!
    ate perimeno to post!!!:Pxx

    ReplyDelete
  2. Πήγες στο γάμο μόνη σου και άρπαξες πανηγυρικά την ανθοδέσμη! Ο συνδυασμός αυτών των δυο στοιχείων είναι η ακλόνητη απόδειξη για την κατάσταση που επικρατεί σπίτι σου! Hello? This is Cypus! :))) Η απάντηση με τον Αμαζόνιο άρεσε μου πολλά!

    ReplyDelete
  3. α καλά, μη νομίζεις ότι μόνο φαινόμενο της Κύπρου αυτό! εδώ να δεις τι γίνεται! Κρίμα πάντως που δεν είχες έτοιμες απαντήσεις να τις συνεννοηθείς να πέσει το γέλιο της αρκούδας!

    ReplyDelete
  4. Χαχαχα!! Πάρτες κλώσσες για ρεπόρτερ στην Λαμπίρη! :p

    ReplyDelete
  5. Και ανθοδέσμη και μόνη τους έπεσε βαρύ!
    Εδώ ή βρίζεις ή αγνοείς..
    Τα μυαλά βραστά δεν σκέφτονται..
    Φιλιά πολλά!!!!

    ReplyDelete
  6. Δεν λες ευτυχως που δεν πήγαν στον Μοτορτζής με τα συχαρίκια. Να τρομάξεις ο άνθρωπος να κάνει κανένα τίναγμα να χειροτερέψει μέση του. Κατά τα άλλα πολύ την απόλαυσα την ανάρτηση. Αντε και στα δικά μας οι παντρεμένες χαχαχα Φιλιά

    ReplyDelete
  7. Όταν ο κόσμος δεν σε σέβεται δεν αξίζει να τον σεβαστείς ούτε και εσύ. Απλά τα πράγματα. - Could not have said it better!!

    Μα και εσύ τολμάς να πάεις κάπου χωρίς τον άντρα σου? Ε προκαλείς!!! Εν και θέλουν και πολλά για να αρχίσουν τα rumors...

    ReplyDelete
  8. Πολλοί αδκιασεροί βρέθηκαν στο γάμο που δεν έχουν ζωή δική τους και ασχολούνται με τους άλλους... Άρεσε μου η ιδέα με τον αμαζόνιο... φρόντισε να διαδοθεί κατί shocking σαν αυτά ή π.χ. ότι έγινες λεσβία και παρέτησες τον άντρα σου, έτσι για να έχουν κάτι να ασχολούνται.

    ReplyDelete
  9. KAΛΗΜΕΡΑΑΑΑ
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
    ΓΙΑΥΤΟ ΚΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΑΩ ΤΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣ...ΟΛΟ ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΝ!!!!!

    ReplyDelete
  10. xaxaxa..kounoupia sto dasos amazoniou!!!!!!! lesvia!!!!!!!!ston epomeno gamo na pame mazi! na paroume kai to moro kai na poume pos to iothetisame apo to soudan, alla ine poli asprasiariko, kai oti logariazoume na pantreutoume se kanena xrono. xaxaxa

    ReplyDelete
  11. nekat0meni πες το ψέματα. Υπάρχει ένας τύπου ρατσισμός για τους single. Πόσο μάλλον για τους χωρισμένους.


    Μαγισσούλα όντως αν δεν με σχολιάζουν ότι χώρισα, θα σχολιάζουν τι σόι γυναίκα είμαι που άφησα τον άντρα μόνο σπίτι και πήγα στο γάμο να διασκέδασω.

    Μ. άκουσα ότι οι πιο κουτσομπόληδες από όλους είναι οι Ινδοί. Εθνικό σπορ το έχουν κάνει να σχολιάζουν γνωστούς και γείτονες.


    Λαμπίρη ε; Ανώνυμε μου έδωσες ιδέες.

    Αχ Γιαγιά Αντιγόνι καλά τα λες. Μυαλά βραστά. Ανταποδίδω τα φιλιά και εύχομαι καλή βδομάδα.

    Πάλι καλά να λες Ginger που δεν άρχισαν τα προξένια για τον Μοτορτζή. Να τον αποκαταστήσουν τώρα που έμεινε μόνος χε χε.


    Συμφωνώ απολύτως Ράνια.

    Σκουλουκούιν αθκειασεροί παντού όχι μόνο στους γάμους. Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν απλά για να σχολιάζουν τους άλλους.

    Μαρία καλή βδομάδα να έχουμε. Το γάμο της ξαδέλφης δεν θα τον έχανα με τίποτε. Την αγαπώ πολύ για να μοιραστώ τη χαρά της εξαιτίας αυτών που σχολιάζουν.

    She κλείσαμε από τώρα. Στον επόμενο γάμο θα είμαστε δύο λεσβίες μάνες. Όπως τη Σούζαν στους Friends.

    ReplyDelete
  12. Καλά κάνω και δεν πάω πλέον σε γάμους με όλες αυτές τις αμερικανοφερμένες μαλακίες που κάνουν!!!

    ReplyDelete