Monday 17 January 2011

Ζώδια my ass



Είναι κάτι ειδήσεις που δεν μπορείς να τις παραβλέψεις. Τις διαβάζεις και αυτόματα σου έρχεται το σατανικό το γέλιο μουαχαχαχαχα.

Κάθε φορά που βλέπω ανθρώπους να μετροφυλλούν και να διαβάζουν τα ζώδια εκνευρίζομαι. Για πολλούς και διάφορους λόγους. Γιατί είμαι πραγματίστρια. Γιατί πιστεύω ότι τη ζωή μας κατά κύριο λόγο την καθορίζουμε εμείς. Γιατί είναι γελοίο να συνδιάζουν τη ζωή τους με την κάθε μαλακία που θα γράψει ο κάθε αμπάλατος τσαρλατάνος.

Αυτό δε, που μου τι δίνει περισσότερο, κάτι που κάνουν και οι κολλητές, είναι πως όταν τους πω ο,τιδήποτε, ρίχνουν ένα καλά μωρέ δεν είναι ότι τα πιστεύουμε κιόλας. Αφού δεν τα πιστεύεις, γιατί τα διαβάζεις μωρή; Φυσικά και τα πιστεύουν, απλά φοβούνται να το παραδεχθούν.

Πάμε στην είδηση που με έκανε να χορέψω το χορό της χαράς. Αντιγράφω από Τα Νέα.

Κατά σχεδόν έναν µήνα λάθος είναι οι ηµεροµηνίες στις οποίες αντιστοιχούν τα ζώδια, σύµφωνα µε αµερικανούς αστρονόµους που ισχυρίζονται ότι οι αστερισµοί έχουν αλλάξει θέση τα τελευταία 2.000 χρόνια. Οι αστρονόµοι θεωρούν ότι η θέση των αστεριών θα έπρεπε να έχει επαναπροσδιοριστεί στο πέραµα των αιώνων.

Αν έχετε συνήθεια να συμβουλεύεστε τα άστρα και τα ζώδια και αναρωτιέστε γιατί πολλές φορές οι προβλέψεις δεν βγαίνουν, υπάρχει απάντηση. Τώρα εξηγούνται όλα. Αμ κυρία μου, επειδή δηλαδή έλεγε το ζώδιο ότι θα έχεις ένα σούπερ ντούπερ σαββατοκυρίακο το έδεσες ψιλό μαντίλι; Το γεγονός ότι τα παιδιά σου είναι τα πιο άτακτα που ξέρω, ότι το αφεντικό σου είναι στριμμένο και σε αναγκάζει να πάρεις δουλειά σπίτι, ότι οι γείτονές σου θα ξεσήκωναν νεκροταφείο από τη φασαρία, δεν τα λογάριασες;

«Οι αστρονόµοι, που φυσικά δεν έχουµε καµιά σχέση µε τους αστρολόγους, υπολογίζουµε εδώ και καιρό τον Οφιούχο ως 13ο αστέρι. Αν αποδεχτούν την ύπαρξή του και οι αστρολόγοι, αυτοµάτως θα οµολογούν ότι τόσα χρόνια στήριζαν την ειδικότητά τους σε ένα λάθος». Τάδε έφη ο επικεφαλής της έρευνας, να μου ζήσεις Χρυσόστομε.

25 comments:

  1. Η Εύα και ο κατηραμένος Οφιούχος φταίνε για όλα!

    ReplyDelete
  2. Έβαλε ο Οφιούχος την ουρά του πάλι;

    ReplyDelete
  3. Α,α,α,α,α!!! Και τώρα πώς θα λέω ότι η τρέλα μου οφείλεται στο ζώδιό μου;;; Μη μου καταρρίπτετε κι άλλα στερεότυπα, αρκετές ανατροπές έχω να αντιμετωπίσω...
    Χα,χα ;-)
    Καλή μας εβδομάδα!

    ReplyDelete
  4. ότι κόψει ο νους τζι ο πισινός τους

    ReplyDelete
  5. Ας αποδεχτούμε τον Οφιούχο σιόρ, να έχουν και οι αστρολόγοι δουλειά και λόγον ύπαρξης! Τόσα χρόνια να επαναλαμβάνουν τις ίδιες μαλακίες, εμάλλιασεν η γλώσσα τους!

    ReplyDelete
  6. Μα το Οφιούχος δεν πάει σαν λέξη με τα υπόλοιπα 12! Άσε που το 13 είναι γουρσούζικος αριθμός!

    ReplyDelete
  7. Μα κοίτα πέραση που έσσιει ο Οφιούχος. καλά καλά δεν αναγνωρίστηκε και έχει ρεύμα.

    ReplyDelete
  8. @Rania
    Μια χαρά ταιριάζει το "Οφιούχος"

    επανέλαβε μετά από μένα (τραγουδιστά και με μπρίο):

    Το 'πε το 'πε ο περιπτεριούχος
    ότι είσαι οφιούχος


    Θα μου σκίσεις το ρούχο
    ατιμούλη οφιούχο
    θα μου βάλεις φωτιά
    γι' αυτό κάτσε καλά


    Είδες; μια χαρά πάει!

    ReplyDelete
  9. μεχεκαγχαχαχΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑ!!!

    ReplyDelete
  10. Ινβίκτους είσαι μεγάλο ταλέντο τελικά.

    ReplyDelete
  11. Εγώ πάντως, αν κρίνω από τον χαρακτήρα μου, είμαι Οφιούχος ο 13ος.
    Θέλει κανείς να του κάνω ποδαρικό;

    ReplyDelete
  12. Invictus πάει και με το 'συνταξιούχος'..

    Τώρα που γινα συνταξιούχος
    έμαθα στα γεράματα τι είν ο Οφιούχος

    Είμαστε έτοιμοι για δισκογραφική!

    ReplyDelete
  13. Μα να μεν έχει μια δήλωση απο την Λίτσα Πατέρα ή την Άσυ Μπίλιου;;; Απαράδεχτον!

    ReplyDelete
  14. @Prasinada
    Εμένα προβληματίζει με αφάνταστα η σιωπή του Δημήτρη Παπέϋ...

    ReplyDelete
  15. Μάνα , προκαλώ σε!
    Ρίξε ημερομηνία και ώρα γεννήσεως.

    Πάντως είμαι το άτομο που είναι ικανό να σου σπάσει τα νεύρα!
    Αρέσκει μου το θέμα των ζωδίων!!!!! πολλά!

    Τζιαι φυσικά πιστεύκω τα!
    Όσο για την είδηση περί λάθους θέσης των άστρων εν με κάμνει να χαλώ αυτά που πιστεύω.

    Καθαρά από διαίσθηση μου έρχονται οι αστερισμοί της παρθένου ή διδυμου για σένα.

    ReplyDelete
  16. Είχα ένα φίλο που εδούλευκε σε περιοδικό στην Κύπρο και εβάλλαν τον να γράφει τα ζώδια κάθε βδομάδα. Τυχαία έγραφε εννοείται και ήταν ό,τι μαλακία του έρκετουν στον νου!!

    ReplyDelete
  17. Ράνια και το τροπαιούχος πάει

    μου το είπε μου το είπε ο Οφιούχος
    οτι φέτος θα γίνω τροπαιούχος.

    α ρε Νεράιδα. τι εννοείς ωρα γεννήσεως; δεν την γράφει το πιστοποιητικό. κάμνει σου ότι η μάνα μου σύρνει μπηχτές ότι ετζυλιοπονούσε 10 ώρες ώσπου να με γεννήσει;

    ReplyDelete
  18. Joy ξέρω άτομο που δούλευε σε εφημερίδα και έκανε copy paste από ελληνικό περιοδικό τουλάχιστον ενός μηνού.

    ReplyDelete
  19. Είδες κατάστασην;
    Εμοντερνέψαμεν.
    Οι παλιές οι μανάδες εγράφαν την ημερομηνία τζιαι ώρα γεννήσεως των κοπελλουθκιών τους πίσω που το αρμάριν. πιιιι εχάλασεν ο κοσμος
    :-P

    ReplyDelete
  20. invictus
    enteli re friend oullo sou to talento xetiligete se posts allonon kai oxi sto diko sou!! xaxaxa. ise foveros kai tromeros.

    ReplyDelete
  21. θυμάμαι το ερμάρι της γιαγιάς με τις ημερομηνίες πάνω... ίντα εποχές α;

    ReplyDelete
  22. http://www.youtube.com/watch?v=3Dp2Zqk8vHw

    ReplyDelete
  23. Αρέσκει μου το ζώδιο μου, αλλά με την αλλαγή φαίνεται να εμπίπτω στο 13ο ζώδιο. 13. Έτσι εξηγούνται πολλά. Κάχτος

    ReplyDelete
  24. Ο Οφιούχος ακούεται κάτι κακό. Ανώμαλο. :S
    Πάντως εγώ έχει καιρό που λαλώ ότι τζαι τα ζώδια αλλά τζαι οι αστερισμοί (σοβαρά) πρέπει να καταργηθούν. (τούτο λαλώ το γιατί εν καταλάβω ούτε τες άρκτους)

    ReplyDelete
  25. Καλά βρε παιδιά δεν υπάρχουν ΣΟΒΑΡΑ προβλήματα στον άνθρωπο και ασχολούμαστε με τα παλιοζώδια!Όταν πάθει καρκίνο κανένας απο μας ή κανένα παιδάκι μας να δώ ποιό διαολοζώδιο θα σας σώσει!Πάντως τον πανάρχαιο όφι τον γνωρίζεται;Μάθετε τον και ξαναμιλούμε!Δεν θέλω να φοβίσω αλλά να προβληματίσω υπαρξιακά μόνο αυτό...και να αναθεωρήσουμε κάποιες διαστρεβλωμένες απόψεις μας για κάποια θέματα που είδη η Εκκλησία μας τα έλυσε!Σεβαστές όλες οι πιό πάνω απόψεις και οι μετέπειτα που θα ακολουθήσουν!

    ReplyDelete