Tuesday 14 June 2011

Πσσσσσσσσσσσσσσσς (2)



Dear άγνωστε

Εσύ που έχεις ένα μπλε BMW σειρά 5, αριθμό KYF δεν το θυμάμαι όλο. Δεν θα σου πω για το ότι πάρκαρες το αυτοκίνητό σου έξω από την πόρτα μας, χωρίς να νοιαστείς αν εμποδίζεις. Δεν θα σου κάνω παράπονο για τις ακροβασίες που κάναμε για να μπούμε στο ίδιο μας το σπίτι. Ούτε θα διαμαρτυρηθώ για το πόσο δύσκολο είναι να κρατάς δύο παιδιά από το χέρι και να προσπαθείς να βρεις τρόπο να τρυπώσεις.

Απλά θέλω να σε ενημερώσω ότι όταν με το καλό αποφασίσεις να μετακινήσεις το αυτοκίνητό σου, ίσως ανακαλύψεις χμμ πώς να το θέσω κομψά τώρα. Ας το πάρει το ποτάμι μιας και έχουμε παραγνωριστεί.

Λοιπόν ο λεβέντης σκύλος μας δεν άντεξε και κατούρησε πάνω στο ωραίο σου αυτοκίνητο. Εγώ πάντως προσπάθησα να του εξηγήσω ότι δεν πρέπει να κατουρά σε ξένα αυτοκίνητα. Αλλά δεν με έλαβε υπόψη. Έχει και αυτός τι απόψεις του, πώς να το κάνουμε;

Σιγά μην σου πω ότι απολογούμαι κιόλας. Αν θέλεις συγνώμη έλα να την πάρεις από το σκύλο, εγώ σου κατούρησα; Τι λες καλέ, μπορεί να είναι τοξικό και να σου αφήσει λεκέ πάνω στην μπογιά του αυτοκινήτου; Εμ, όταν παράτησες το αυτοκίνητο σου, δεν το σκέφτηκες, τώρα είναι αργά.

Σε αφήνω τώρα. Επιστρέφω στην εργασία μου.

Υγ. Πολλές επιστολές γράφω τώρα τελευταία ή μου φαίνεται;

18 comments:

  1. Καλά λένε ότι τα σκυλιά έχουν καλό ένστικτo.

    Καλημέρα.:-)

    ReplyDelete
  2. έπρεπε να του κάτσεις τα λάστιχα!

    προφανώς αν πιάσεις την αστυνομία έρκεται και γράφει τον (αν είναι πάνω σε πεζοδρόμιο).

    ReplyDelete
  3. Το επόμενο σημέιωμα άφηστου το πάστο αυτοκίνητο.....ναι ναι, πάστο καπώ ενα μικρό σημείωμα. ΜΕ ΤΑ ΚΛΕΙΘΚΙΑ ΣΟΥ. Κάμε του δώρο ένα χαρακτικό. Ένας φίλος μου έκαμεν το στη Λεμεσό πίσω που το σέστο που εν το σπίτι του. Ούτε ποδήλατο εν εξαναπάρκαρεν.

    ReplyDelete
  4. απαιχτος τζιαι ο σιυλλος σου απαιχτη τζιαι η περιγραφή σου. μπραβο.

    ReplyDelete
  5. Συγνώμη, αλλά δίπλα στο σκύλο θα έβαζα και τα παιδιά να κατουρήσουν! Μη σου πω οτι κι εγώ...θα του άφηνα ενθύμιο!
    Φιλιά!(ναι, γράφεις πολλές επιστολές τελευταία, αλλά μ' αρέσει!)

    ReplyDelete
  6. Ράνια και Εβρο το σκέφτηκα η αλήθεια να λέγεται αλλά πέραν του ότι είμαι καλό άτομο, αν ο άλλος εν κανένας πελλός; ξέρεις τι μπορεί να σου κάμει;

    ReplyDelete
  7. Thanx ανώνυμε, θα μεταφέρω το κομπλιμάν στο λεβέντη σκύλο :)))

    Ευαγγελία δεν το σκέφτηκα να κατουρήσουν και οι κόρες. next time.

    ReplyDelete
  8. Οπως λέει και η Ευαγγελία και τα παιδιά θα έβαζα!
    Την δική του αναισθησία ποιος την πληρώνει;

    Φιλάκια κοριτσάκι μου!!!!

    ReplyDelete
  9. Καλά που εχουμε και κατοικίδια για να μας ξελασπώνουν! Εγω αυτο το καιρό εχω για κατοικιδιο τον νεο μου φίλο! Και μιας και δεν ξερει οτι blogάρω να σε ενημερώσει οτι θα φαει πόδι συντόμως δεδομενου πως ουτε να κατουρησει τους εχθρους μου δεν ειναι αξιος.
    χαχαχα

    Καλημερα

    ReplyDelete
  10. * να σε ενημερωσω

    ReplyDelete
  11. Την επόμενη φορά να τον ανεβάσεις ΠΑΝΩ στο αυτοκίνητο τον σκύλο να κατουρήσει. Και στα ριμς να κατουρήσετε εσείς

    ReplyDelete
  12. Ο λεβέντης πρέπει να γίνει η μασκόττα του ΣΙΚ!

    ReplyDelete
  13. lol. Καλά να του κάμει. Συμφωνώ με τους πιο πάνω, έπρεπε να του κατουρήσετε ούλλοι :D

    ReplyDelete
  14. Απόν αντρέπεται ο κόσμος εν δικός του! Ο άγνωστος είναι τύπικαλ "έχω-BMW-και-πετάσσω-το-όπου-θέλω". τα συγχαρητήριά μου στον σκύλο σας! :)

    ReplyDelete
  15. ο λαός εμίλησε. την επόμενη φορά όλη η οικογένεια θα κατουρήσει πάνω στο μπλε BMW μουχαχαχαχα.

    ReplyDelete
  16. :-)))))))) θεός ο λεβέντης!!!!

    ReplyDelete
  17. @mana: ύστερα που τόσον κατούρημα εννα επαρακάλαν να του το έχτερνες το γέριμο.

    ReplyDelete
  18. Το έκανε για να σε εντυπωσιάσω καλέ!
    Σόρυ αν σας δημιούργησα πρόβλημα, αλλά υπάρχει και η θετική πλευρά: έδωσα στα παιδάκια σου ένα μάθημα για τις δυσκολίες της ζωής και πώς αντιμετωπίζονται!

    ReplyDelete