Wednesday 15 June 2011

Πατάτες vs Sushi



Τη Β. την αγαπώ πολύ. Είναι από τα άτομα που αισθάνομαι κοντά μου όσο λίγους. Την εμπιστεύομαι, τη νοιάζομαι, θέλω να είναι πάντα καλά. Ξέρω ότι τα συναισθήματα είναι αμοιβαία. Είναι ένας ζεστός άνθρωπος με μεγάλη κατανόηση. Στην πορεία του χρόνου έχουμε περάσει πολλά μαζί. Χαρές, αγωνίες, πίκρες, προβλήματα, επιτεύγματα, όλα αυτά έχουν κτίσει μια υγιή και όμορφη σχέση.

Πάμε στο πρόβλημα όμως. Σιγά που δεν θα υπήρχε έστω και ένα.

Την περασμένη Παρασκευή, απογευματάκι πήγαμε στη Λάρνακα. Η θάλασσα ήταν παγωμένη, η παραλία γεμάτη φύκια, φυσούσε κιόλας. Και επειδή δεν είμαστε για τα δύσκολα, τουλάχιστον στην παραλία καταλήξαμε στον Άμμο.

Παράγγειλα για τις κόρες ένα πιάτο με κοτόπουλο και τηγανητές πατάτες και για μας μία ασιατική σαλάτα και sushi. Οι κόρες καθώς πρέπει, έκατσαν ήσυχες και έτρωγαν το φαγητό τους, ενώ εμείς μιλούσαμε και γελούσαμε.

Οπόταν σε κάποια φάση διαπίστωσα ότι το sushi το έτρωγα μόνη μου. Φυσικά αυτό δεν με χάλασε καθόλου. Αλλά, η κολλητή μάθαινε στο μικρουλάκι να βουτά τις πατάτες μέσα στη μαγιονέζα και τις έτρωγαν με μια απόλαυση. Μα μια απόλαυση απίστευτη, λες και δεν ξέρω και εγώ ποιος σεφ και τους έφτιαξε δημιουργίες. Και τότε μου ομολόγησε ότι προτιμά τις τηγανητές πατάτες από το sushi!

Ομολογώ ότι μου έπεσε πολύ βαρύ. Μα γίνεται να προτιμά τις τηγανητές πατάτες από το sushi; Πως είναι δυνατόν να έχει μπροστά της ένα πιάτο φρέσκο, κατ ομολογία εύγεστο πιάτο sushi και να δείχνει τόσο φανερά την προτίμησή τις στις ταπεινές, τηγανητές πατάτες που σημειωτέον μπορεί να προμηθευτεί από οπουδήποτε;

Το πήρα το προσωπικά το θέμα και σκέφτομαι να λάβω μέτρα:

Θα της ζητήσω να αποκηρύξει τις πατάτες. Απεταξάμην τις πατάτες; Απεταξάμην και τρεις φορές να φτύσει στο πάτωμα.

Θα τρώμε κάθε νύχτα sushi ώσπου να απαρνηθεί τις πατάτες.

Θα της υπενθυμίζω τη διαφορά στις θερμίδες μπας και συνετιστεί.

Θα βάλω τις κόρες να της κάνουν πλύση εγκεφάλου για το sushi. Όχι αυτό δεν θα πιάσει γιατί και τα μικρά αγαπούν τις πατάτες.

Να τη βάλω να διαλέξει μήπως; Ή το τσιγάρο ή εγώ, τελεσίγραφο; Άκυρο αυτό, δεν μετρά στην περίπτωσή μας.

21 comments:

  1. Εγώ είμαι με την Β!! κάτι ξέρει..μα έχει σαν την πατάτα την τηγανητή?:p

    να αποδεχτείς οτι έχει διαφορετικά γούστα και να συνεχίσεις as normal!

    ReplyDelete
  2. Σουβλάκι με sushi εδοκίμασεν; Λαλεί το τζαι η εκπομπή όι τίποτε άλλον...

    ReplyDelete
  3. Τζιαι εγώ βρίσκω το sushi disgusting sorry! (εν επειδή εν έχει πολλές θερμιδες αλόπως)

    ReplyDelete
  4. Την αποδέχομαι Ράνια γιατί είναι εξίσου φανατίλα με τη σοκολάτα.

    Να ρωτήσω για το σουβλάκι Ινβίκτους άνευ σούσι πάντως δεν λέει όχι.

    Ε οϊ τζαι ντιστκάντινγκ! Ε ΟΪ.

    ReplyDelete
  5. egw trww ta tziai ta 2 me apolaush:-)

    ReplyDelete
  6. Ακόμα ένας φανατικός οπαδός της πατάτας της τηγανιτής εδώ!!!!
    Νομίζω με ό,τι και να μου τις συγκρίνεις, πατάτες τηγανιτές θα διαλέξω.
    Είναι βέβαια μπουκιά και τύψη αλλά άτε

    ReplyDelete
  7. Τελικά η πατάτα έχει σουξέ και νόμιζα πως ήμουν η μοναδική που την τρώω με λατρία όπου την βρω δεν πα να έχει γύρω μου του κόσμου τα γκουρμέ πιάτα.

    ReplyDelete
  8. Ε να φυρτώ κοίτα πέραση που έχει η πατάτα...

    ReplyDelete
  9. ο καλός ο μύλος.....

    ReplyDelete
  10. @Mana: προσωπικά όπως είπα και σε ένα σχόλιο δεν συμπαθώ τες τηανιτές. προτιμώ να τες βράζω αν τούτο αποτελεί παρηγοριά.

    ReplyDelete
  11. Eν φκάλω σκάρτο!

    ReplyDelete
  12. Αρέσκει μου πολλά το sushi, αλλά οι πατάτες (με μια φάουσα μαγιονέζα) εν έχουν λάθος!

    ReplyDelete
  13. πατάτες for ever :-)

    ReplyDelete
  14. Να την ταράξεις στες πατάτες instead ώστι να στραφεί εκούσια στο sushi :P

    Πάντως εδιάβαζα στον Γαστρονόμο τη συνέντευξη ενός σεφ Ελλαδίτη που έλεγε ότι αρχικά στο εστιατόριο του εκ πεποιθήσεως δεν σέρβιρε πατάτες τηγανητές. Άμα τζαι εκόντεψε να το κλείσει το μαγαζί για τούτο το λόγο, έβαλε τζαι πατάτες τζαι τωρά πετά.

    ReplyDelete
  15. @Leni: δηλαδή κάμνει τζαι πατάτες αντιναχτές τωρά ο σεφ ο ελλαδίτης τούτος....?

    ReplyDelete
  16. Τζαι εγώ πατάτες!Απλες, ταπεινές πατάτες τηγανητές! Αμαν κάμνω δίαιτα (πάντα δηλαδή) η τηγανητές εν η προσωποποίηση του 666, θωρω τες τζαι υποφέρω! sushi τρώω μόνο αμα το ψαρικό μέσα εν ψημένο.

    ReplyDelete
  17. Αμαν, θα ξεράσω. Μα σούσι? ΣΟΥΣΙ????

    ReplyDelete
  18. Εύρο, beats me man :P

    ReplyDelete
  19. @Leni: ξέρω τζαι γω. επειδή τωρά πετά λαλείς. χαχα.

    ReplyDelete
  20. πατάτες φορ δε γουίν.
    βασικά οτιδήποτε άλλο τρώω προτιμώ το. το σούσι με καμία που...δύναμη δεν το τρώω, εδοκίμασα και είμαι και ευτυχής που δεν το τρώω (τζαι τζίνο)!

    ReplyDelete