Wednesday 26 September 2012

Εγώ, εγώ, εγώ




Αφού το βλέπεις κυρία μου ότι δεν σε πάω. Αφού το βλέπεις ότι σε αγνοώ, τι στο καλό συνεχίζεις να μου τη σπας; Το ξέρουμε και οι δυο, τη σημασία μου θέλεις, όχι τη φιλία μου.

Είσαι άτομο που διψάς να είσαι στο επίκεντρο και κάνεις τα πάντα για να το πετύχεις. Όλα περιστρέφονται γύρω από σένα, ό,τι σου συμβαίνει είναι το πιο σημαντικό. Ο πονοκέφαλός σου είναι πιο δυνατός από τον πόνο του άλλου, που κάνει χημειοθεραπεία. Τα τουβλάκια στον κήπο σου που έπεσαν είναι μεγαλύτερη καταστροφή από το τσουνάμι και το σεισμό στη Φουκουσίμα. Το ότι δεν βρήκε χώρο να παρκάρεις, δεν το συζητώ θα έπρεπε να είναι πρώτη είδηση στο CNN και αυτόν που πήρε τη θέση, να τον στείλουμε στο Γκουαντάναμο.

Θέλεις να μιλήσουμε; Πολύ ευχαρίστως, κάτσε να παραγγείλω και καφέ, θα βγάλω και μπισκότα. Να μιλήσουμε για την αντι-ισλαμική ταινία; Να σου πω για το παιχνίδι που έριξα χθες το απόγευμα με τις μικρές ή προτιμάς να αναφερθούμε στην κρίση και στο πόσο δύσκολα τα βγάζουμε πέρα;

Α μάλιστα, τίποτα από αυτά δεν σε ενδιαφέρουν, βασικά χέστηκες τι κάνω, πως είμαι, πως αισθάνομαι, ποια είναι τα πράγματα που με ενδιαφέρουν. Δεν θέλεις να μιλήσουμε, θέλεις να μιλήσεις. Θέλεις να μου πεις τα δικά σου. Θύμωσες, επειδή δεν σου έδωσαν τη σημασία, που νομίζεις ότι δικαιούσαι. Θύμωσες, επειδή δεν πήρες αυτό, που θεωρείς ότι θα έπρεπε. Θύμωσες, επειδή πέρασες απαρατήρητη, ακόμη και όταν περπατούσες με την μπλούζα κάτω για να φαίνεται όλο το κόκκινο το σουτιέν, μοιραία και νωχελική. Θύμωσες, επειδή κατάλαβες, πως δεν περνούν σε όλους αυτά κόλπα. Το κυριότερο, θύμωσες, επειδή κατάλαβες πως δεν περνούν σε όλους τα κόλπα σου αυτά.

Πότε επιτέλους θα το καταλάβεις ότι βαρεθήκαμε να ακούμε ανθρώπους να μιλούν συνέχεια για τον εαυτό τους; Αρκετά με τις προτάσεις που ξεκινούν από το εγώ. Εγώ, εγώ, εγώ… Δεν με νοιάζει, πώς να το πω. Δεν με νοιάζει, δεν θέλω να ξέρω.

Το ξέρω ότι μπορεί να ακούγομαι κακιά, αδιάφορη, εγωίστρια. Πιστεύω δεν είμαι. Δεν έχω πρόβλημα να ακούσω τον πόνο του άλλου και να προσπαθήσω να βοηθήσω. Έχω πρόβλημα να ακούω εγωκεντρικούς ανθρώπους να μιλούν μόνο για τον εαυτό τους. 

35 comments:

  1. Πρέπει να ξέρουμε το ίδιο άτομο, εν γίνεται, ή απλά και δυστυχώς υπάρχουν πολλά τέτοια άτομα....

    ReplyDelete
  2. Σίγουρα το ξέρω αυτό το άτομο!!
    Καλημέρα!

    ReplyDelete
  3. Mana καλημέρα. Γνώριμη η κατάσταση. Αλλά ο χρόνος μας λίγος για να τον κατασπαταλάμε. Κι οι αντοχές μας επίσης. Δεν θα έχει καμιά τύχη μαζί μας η μανδάμ!

    :)

    ReplyDelete
  4. Που την ιξερεις εσου την θκεια μου την Π.? :Ρ

    ReplyDelete
  5. Δεν γίνεται με τίποτα να επικοινωνήσεις μαζί τους!
    Με το "γεια" αρχίζει ο μονόλογος και σταματημό δεν έχει!
    Ξέρεις τι είναι να είσαι χειρουργημένη με καρκίνο δυο μέρες και να σου λέει "πονάει το πόδι μου φριχτά"!!!!!!

    Καλημέρα μάνα!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Πες τα!!! Έχουμε και εμείς προβλήματα μαντάμ και θα βάλλω και τον εγωισμό μπροστά. Μία φορά στο τόσο δεν έβλαψε και κανέναν!

    Πολύ καλημέρα σας

    ReplyDelete
  7. Ο ναρκισσισμός είναι διαταραχή προσωπικότητας και μάλιστα σοβαρής μορφής. Για όλα έχουν να εισηγηθούν ένα περιστατικό παρόμοιο που συνέβηκε σε αυτούς, το δικό τους πρόβλημα είναι το μεγαλύτερο κ.ο.κ. Θέλω να πω δεν φταίνε πάντα αυτοί οι άνθρωποι, κάνε υπομονή!:)

    ReplyDelete
  8. http://healthland.time.com/2012/05/08/why-we-overshare-the-brain-likes-it/

    http://consumer.healthday.com/Article.asp?AID=664505

    two of many

    ReplyDelete
  9. πόσο σε καταλαβαίνω.. κι ειδικά όταν αυτό το άτομα είναι πιο μέσα στο σπίτι σου από ότι θα ήθελες..
    πλέον στο "εγώ" κλείνω ερμητικά τα αυτιά μου.. Θα τύχει καμιά ώρα και τίποτα σοβαρό πραγματικά και δεν θα το πιστεύω...
    Και δυστυχώς απο ότι βλέπω όλοι ξέρουμε απο ένα τέτοιο άτομο...
    Η τους απομακρύνουμε ή αν δεν μπορούμε κάνουμε υπομονή..

    Καλημέρα!

    ReplyDelete
  10. τι έγινε ρε ρε μάνα, το θέμα 'εγώ' seems a bit repeative στα ποστ σου τελευταίως

    ReplyDelete
  11. Άμπα τζαι είμαστε συνάδελφοι; Μόλις έφυεν που δαμέ τωρά τούτη που περιγράφεις, αφού μου έκαμε τη κεφάλα μου κολόκαν!

    ReplyDelete
  12. Εν τω μεταξύ εν εσχολίασε κανένας το γεγονός οτι το εγώ εν κυρίως γυναικείο κουσούρι. Τυχαίο? Δεν νομίζω.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΔΕΝ θέλεις να γνωρίσεις το αντρικό βέρσιον που είναι στην τομή αυτισμού ναρκισσισμού.
      Και να σε μπερδεύει κιόλας με την ψυχολόγο!

      Delete
    2. Έτσι thalassamov! δίκιο!

      Delete
  13. Το αστείο είναι ότι σε μια τέτοια ανάρτηση απάντησα όλοι με τύπου ¨"ΕΓΩ έχω μια γνωστή/συνάδελφο κλπ"

    ReplyDelete
  14. Κολόνα δυστυχώς το δεύτερο ισχύει ότι υπάρχουν πολλά τέτοια άτομα.

    Χρυσούλα κυκλοφορεί σε πολλά αντίγραφα o τύπος αυτός.

    Μισοάγνωστη αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Ο χρόνος μας είναι λίγος για να τον σπαταλούμε σε ανούσιες, εκνευριστικές συζητήσεις.

    Αλλοίμονο Γρούτα τη θκεια σου την Π. ένι ξέρω;

    Καλημέρα γιαγιά Αντιγόνη. Αυτό είναι που με θυμώνει, ότι πάντα τα δικά τους προβλήματα είναι τα μεγαλύτερα, ο πόνος τους ο χειρότερος, οι αγωνίες τους μεγαλύτερες.

    Showgirl όταν τη βλέπω να πλησιάζει με διάθεση να αρχίσει το μπλα μπλα, απλά βάζω τα headphones και ακούω μουσική. Αλλά μην νομίζεις, κάποτε δεν πτοείται και συνεχίζει να μιλά!

    Brenda αν έχουν πρόβλημα να πάνε σε γιατρό, εγώ βαριέμαι να τους ακούω.

    Ώπας να και η επιστημονική εξήγηση. Γεια σου ρε Sike.

    Μάρθα όσο πιο μέσα στο σπίτι σου είναι τόσο το χειρότερο. Πω πω. Στην περίπτωσή σου όταν αρχίσει να μιλά, βάζε κάποιον να σε πιάνει τηλέφωνο :)) ώστε να δείχνεις απασχολημένη.

    Κωστούι, αφού πήγαμε στο εγώ… Αλλά μην ανησυχείς. Ακολουθεί ανάρτηση update για την ημέρα ανεξαρτησίας.

    Άσπρο και παχύ κόπιασε να φάμε μπισκοτούθκια αν είμαστε συνάδελφοι.

    Αχάπαρη οι αντρικές κουβέντες δεν ξεκινούν με το εγώ, αλλά με το η Ομόνοια, το Αποέλ, η Αέλ…

    ReplyDelete
  15. Εγώ πάντως είχα όλη την καλή διάθεση να σχολιάσω για το εγώ αλλά με τόσα σχόλια που εθκιέβασα εσαντανώθηκα τζι εξήασα πιλέ μου τί ήθελα να πω εγώ για την περίπτωση. Σικκιρτώ διότι εγώ εν συγχίζουμε ποττέ τζαι έχω τα με μένα που έτυχε σε μένα τούντο πράμα σήμερα που εγώ ήθελα να σχολιάσω για το εγώ. Μα να μου τύχει εμέναν έτσι πράμα σιόρ;! Εν το χωνεύκω εγώ τούντο πράμα! Ειδικά σήμερα που εγώ ήθελα να πω για το εγώ να μεν αθθυμούμαι τί ήταν να πω εγώ; Ποιός, εγώ! Κύριε ελέησον (με) πιον!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχα!! φίλε άγνωστε είσαι άπαιχτος!!!!

      Delete
    2. τι εννοείς φίλε άγνωστε; υπάρχει άνθρωπος που δεν γνωρίζει τον Invictus?

      Delete
    3. Είμαι ακόμη σε κατάσταση σιοκκ

      Delete
    4. αχαχαχαχα!!!!

      :0))

      Delete
  16. Ο καθένας ζει στο μικρόκοσμο του, τι να πεις. Παντού συναντάμε λογιων λογιών ανθρώπους.

    ReplyDelete
  17. Όπως λέει και το Σμιλί πιο πάνω, ο καθένας μας ζει στο μικρόκοσμό του.
    Έννεν κακό να σκέφτεσαι τα δικά συ προβλήματα τζαι όι του δίπλα σου. Εν ανθρώπινο. Αλλά όι συνέχεια. Όι μόνο τούτο. Όι να μιλάς του άλλου που μπορεί να έχει 1002 πράματα πιο σημαντικά που τα δικά σου, τζι εσύ να κλαίεσαι για τα δικά σου.
    Άρχισα να παρατηρώ τούτο το πράμα πιο έντονα πριν 2-3 χρόνια που εβρέθηκα άνεργη στην Αθήνα. Έβλεπα τα χειρότερα γύρω μου και έλεγα ότι είμαι τυχερή. Προσπαθώ να το συνεχίζω.
    Ναι, έννα κλαφτώ τζι εγώ όπως ούλλοι μας, αλλά προσπαθώ να μεν το κάμνω μπροστά σε χειρότερα πράματα.
    Τζαι φυσικά, αφήνουμε τζαι τον άλλο να μιλά! Όι μόνο για τα δικά μας, καλά ή κακά...

    ReplyDelete
  18. Δυστυχώς έτσι είμαστε. Πρώτα μας πονάει ο πόνος ο δικός μας, στο σπίτι μας, και μετά του αλλουνού... Κι αυτό δεν αλλάζει εύκολα. Εσύ κλείνε τ' αυτιά σου, για να έχεις την υγειά σου. Ειδικά διαδικτυακά πια, ο τόπος έχει γεμίσει με προβλήματα προσωπικά και ιδίους πόνους που βγάζουμε προς τα έξω για να μη σκάσουμε. Έπεσα κι εγώ στη λούμπα αυτή. Τώρα, προσπαθώ να το αποφεύγω... Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω...όταν το λές, πονάει λιγότερο φαίνεται...

    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εύα μου δεν μιλώ για το αυτονοήτο να σου λέει ο άλλος το πρόβλημα του. Μιλώ για ανθρώπους που τους λες ότι σου έκοψαν το μισό μισθό και δεν βγαίνει ο μήνας και σε διακόπτουν για να σου πουν ότι δεν τους έκατσε καλά το πεντικιούρ.

      Delete
    2. Όϊ!!! Ευτυχώς δε μου έχει τύχει... θα μου την έσπαζε σίγουρα!

      Delete
  19. Οι εγιώ εν τζαι...

    ReplyDelete
  20. και η παπαδιά που εσκότωσε τον παπά εφόρεν κόκκινο σουτιέν! εν για την ίδια που μιλούμε?..εν η παπαδιά με τα ξύλα στην οποία αναφέρεται ο Invictus??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μεν με νεκατώννετε εμένα με παπαθκιές τζαι φόνους α! Εγώ ήρτα να μιλήσω για το εγώ, όι να βρεθώ μπλεγμένος εγώ σε ιστορίες με τες οποίες εγώ ουδεμίαν σχέση έχω! Εγώ στο σταυρόλεξο που ετοίμασα εγώ έβαλα άλλην παπαθκιάν. Την γεναίκα τούτου του παπά...

      Delete
  21. Λοιπόν, για σένα ο ιδανικός γκόμενος είμαι ΕΓΩ!
    Λέω τον πόνο μου στους άλλους μόνο όταν χάνει η ομάδα μου.
    Κι επειδή αυτό συμβαίνει σπανιώς, άντε 3-4 φορές το χρόνο, νομίζω
    θα με υπομένεις!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ο Μοτορτζής το ξέρει ; Λέω εγώ τώρα...

      Delete
  22. Μα φυσικά ΕΓΩ και κανένας άλλος!!Πώς να το κάνουμε δηλαδή,όλοι ισια κι όμοια;:))

    ReplyDelete
  23. Πολύ καλό post που νομίζω (και από τις απαντήσεις) εκφράζει τους περισσότερους από εμάς. Σε ευχαριστούμε που εξωτερίκευσες τις σκέψεις μας.

    Καλημέρα.

    ReplyDelete
  24. Πραγματικά ακόμα να ξεπεράσω το σοκ ότι υπάρχει άνθρωπος που δεν ξέρει τον Invictus.

    Σμιλί σίγουρα όλοι ζούμε στον μικρόκοσμό μας αλλά καλό είναι που και που να ανοίγουμε κανένα παράθυρο να βλέπουμε τι γίνεται στους γύρω μας.

    Moonligh όλοι μας έχουμε τα προβλήματά μας. Το χειρότερο όμως είναι να νομίζει κάποιος ότι έχει προβλήματα και να προσπαθεί να τα επιβάλει στους άλλους.

    Cheers Dreamer

    Ούτε εσύ τέκνον Τάτσα;

    Ράνια η παπαδκιά έξερε τον Invictus?

    Ασκάρ έτσι χάλια που πάνε οι άλλοι, ακόμη και με τις 3,4 ήττες φέτος δεν υπάρχει περίπτωση να πεις τον πόνο σου. Πάλι πρώτος θα είναι ο Θρύλος. Ανιαρό κατάντησε το πρωτάθλημα ή μου φαίνεται;

    Vad όλα τα ζώα είναι ίσα και κάποια είναι πιο ίσα. Α ρε Όργουελ που μας χρειάζεται.

    Καλημέρα Ξεβράκωτε για τα καλά σου λόγια.

    ReplyDelete