Monday 3 December 2012

Mϊξες με γκλίτερ




Το να έχεις δύο κόρες να ετοιμάσεις το πρωί ή το απόγευμα δεν έχει σημασία, την ίδια ιδιοτροπία θα κάνουν, είναι πολύ δύσκολο έργο. Έχουν άποψη για όλα, θυμώνουν και φυσικά θέλουν να γίνεται το δικό τους. Προλαβαίνω σε Κολόνα, γεια στο στόμα μου.

Το θέμα τι «θα φορέσω» το λύσαμε εν μέρει γιατί διαλέγουν τα ρούχα τους μόνες τους από το βράδυ. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αλλάζουν γνώμη στην πορεία, αλλά τους το έκοψα, γιατί κουράστηκα να τρώμε παρατηρήσεις ότι αργήσαμε να φτάσουμε.

Μένουν όμως τα υπόλοιπα. Παπούτσια, μαλλιά, τσιμπιδάκια, ζώνες και ό,τι άλλο μπορεί να αρέσει στα κοριτσάκια.

Η μεγάλη λίγο πολύ ετοιμάζεται εύκολα. Η μικρή, άστα να πάνε. Ό,τι υπάρχει το έχω ακούσει. Με σφίγγουν οι κάλτσες, ο κότσος μου δεν είναι στη θέση του, θέλω και άλλα τσιμπιδάκια (πέρα από το 8 που γεμίζει το κεφάλι της) με σφίγγουν τα παπούτσια, θέλω μπότες (όταν κτυπούν το καλοκαίρι τα 40αρια), θέλω σάνταλα (όταν κτυπούν τα 10αρια το χειμώνα), με σφίγγει το βρακί μου, θέλω γουίνι βρακί, θέλω πριγκίπισσες μποξεράκι, δεν θέλω καλτσόν και πάει λέγοντας το θέμα.

Είναι μέρες που φτάνω στη δουλειά με τα νεύρα σμπαράλια και ρίχνω ένα δίκαιο στη Μήδεια που έσφαξε τα δικά της. Αν της έκαναν παρόμοια, ντρέπομαι αλλά το ομολογώ, ένα ελαφρυντικό της βρίσκω της γυναίκας.

Στο μεταξύ, λέμε για τις κόρες, αλλά από τη στιγμή που θα γεννηθούν είναι γυναίκες. Θέλουν να είναι όμορφες, τους αρέσουν τα στολίδια, τα φανταχτερά τα ρούχα, το γκλίτερ. Φορούν τα παπούτσια μου και ας πέφτουν κάτω κάθε πέντε βήματα, μόλις δουν τις φιλές μου, τους βγάζουν τα κολιέ και τα βραχιόλια τους και τα φορούν (σαφώς φταίνε αυτές που τα δίνουν, αλλά έχουν αδυναμία στις μικρές), παίρνουν σάρπες και τις τυλίγονται. Το γκλίτερ όμως είναι η μεγάλη τους αδυναμία. Δώσε τους γκλίτερ και πάρε τους την ψυχή.

Έτσι, μου έδωσαν ένα φοβερό όπλο για να κερδίσω λίγη ησυχία. Τους αγόρασα από ένα γκλίτερ και τους είπα ότι θα τους το δώσω όταν θα είναι φρόνιμες το πρωί. Μιλούμε, για πλήρη μεταμόρφωση μέχρι να το κερδίσουν. Πιο φρόνιμα, πιο υπάκουα μωρά το πρωί, δεν υπήρχαν σε όλο τον ντουνιά και το γαλαξία.

Μετά από δύο βδομάδες το κέρδισαν το γκλίτερ. Τους το δίνω και όταν είναι άταχτες το παίρνω πίσω, μουαχαχαχαχαχα. 

Την Κυριακή, το μικρουλάκι ήταν λίγο κρυωμένο. Ζήτησε τα βαφτικά του, όπως ονομάζει το γκλίτερ. Έρχεται μετά από λίγο και γυάλιζε σαν την μπάλα στο χριστουγεννιάτικο δέντρο. Στην προσπάθεια της να πασαλειφτεί με γκλίτερ άπλωσε και τις μίξες της μαζί. Οπτασία θέαμα.

Διαφήμιση της mastercard. Γκλίτερ δύο ευρώ. Μίξες που γυαλίζουν ανεκτίμητη αξία.

Και με ύφος χιλίων καρδιναλίων ρωτά: Μάμα είμαι πολλά ωραία, έννε?

22 comments:

  1. άμα ήμουν μωρό εντρέπουμουν να με δει η μάμμα μου να φορώ τα παπούτσια της. ντάξει, όταν ήμουν τέλεια μωρό εν είχε έτσι περίπτωση, μια φορά έπιασα το κοκκινάδι της τζαι επασαλείφτηκα το παντού στη φάτσα μου, τζαι που το περιπαίξιμο που έφαα εν το ξανάκαμα. αλλά παπούτσια της έβαλα ασπούμε στα 10 μου ή κάτι...
    τζαι όταν έπιανα βαφτικά της ήμουν τόσο προσεκτική τζαι μυστικοπαθής που εν έπαιρνε είδηση.
    ούτε λόγος να μου αγοράσουν τσεντούες τζαι "βαφτικά", τζαι ζωνούες τζαι φάνσι παπουτσούθκια.
    πολλά δύσκολο πράμα η ισορροπία με τα μωρά. :S
    καλή συνέχεια τζι εν πίσω τα βάσανα σου... :p

    ReplyDelete
  2. as asxolountai me ta lousa kai den peirazei.
    O xadelfos mou, etwn 5, ontas agori sinexeia pa8eni atiximata.
    Ek fiseos skandaliaris i kaimeni i mana tou exei katalixei prwtes voi8ies arketes fores.
    th mia spasmeno donti, tin alli rammata ston agkona klp klp.
    As einai lousoudes kai iremes.
    Kamia fora ki ego afto euxomai an mou simvei ki emena, na einai koritsi gia na ine fronimo.

    ReplyDelete
  3. Για εμένα που έχω κόρες οι πιο πάνω περιγραφές ειναι πολύ γνώριμες. Το αποκορύφωμα ειναι ο κοτσος της μικρης που ακομα λιγο θα τον κεντράρω με μοιρογνωμόνιο.

    ReplyDelete
    Replies
    1. αχαχαχα. καλό

      she

      Delete
  4. οκ δκιαβάζω και γελώ! Πόσο διακρίνεται η μάνα η γυρισμένη!

    το "λουσούδες και ήρεμες" της μις ψαροκόκαλο δεν το σχολιάζω. Δεν έχει μάνα μου γεναίκα ήρεμη. Μπορεί να μην χρειάζεται να τις πάρεις πρώτες βοήθειες γιατί δεν παθαίνουν συχνά ατυχήματα, αλλά ένα ψυχολόγο το γονιό θα τον στείλουν σε κάποια φάση. Το γιατρό δηλαδή δεν τον γλιτώνεις.

    ReplyDelete
  5. Moonlight αρχικώς ήμουν εναντίον των βαφτικών. αλλά μετά το φιλοσόφησα και εκτός από ένα καλό εκβιαστικό κόλπο, είπα ότι είναι καλό για να απομυθοποιήσουν το θέμα. δεν είναι κάτι μακρινό και εξωτικό. ε το τζαμέ μπροστά τους.

    Μις σε παρακαλώ άλλο το λουσούδες και άλλο το φρόνιμες. μέχρι τώρα οι πρώτες βοήθειες μας είδαν τρεις φορές. δύο φορές για ραψίματα δίπλα από το μάτι, κέντρο του μετώπου σύνολογ 8 ραφές και ένα κάταγμα.

    Σμιλί χα χα χχα άστα αστεία μοιρογνωμίο θα θέλουμε για τον κότσο.

    Κολόνα εξήγησα στη Μις ότι με το λουσούδες δεν αποφεύγεις τις πρώτες βοήθειες :)) Συν τις άλλες φορές, που απλά έπαιξα πελλό τζαι έμαθα τζαι κλείω γόνατα τζαι αγκώνες μόνες μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. axa....mallon 8a uio8etiso tote. na exei perasei ta 7-8...

      Delete
    2. kai krino ex idion. ego den katelixa protes voi8ies moro...panta ton adelfo mou trexame!

      Delete
  6. Πιιι η κορη η μικρη εννεν τιποτε σε συγκριση με εμενα! Εβασανισα την πολλα την μαμα μου. Να φανταστεις ηθελα να φορω τις κλατσες αναποδα γιατι (ακουσον ακουσον) ενοχλουσε με η ραφη τους.

    Ασε πολλα κλαματα. Εν σου εγγυουμε οτι εννα φυει η ιδιοτροπια της ομως αμαν μεγαλωσει... :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το ξέρω πως εν θα φύει η ιδιοτροπία. για αυτό σκέφτομαι να γραφτώ σε τούτο το course: A Beginner's Guide to Irrational Behavior

      In this course we will learn about some of the many ways in which people behave in less than rational ways, and how we might overcome these problems.

      Delete
  7. Ξαναπείτε μου οποιοσδήποτε να παντρευτώ τζαι να κάμω κοπελλούθκια τζαι να δείτε να μπου να σας κάμω. Ε με τα σκούποξυλα τζαι τα ρόπαλα που να σας πιάσω.

    ReplyDelete
  8. Γυναίκες!!! Θεές. Γεννιούνται λουσούδες, αυταρχικές, φαουσούδες, αλλά και τσαχπίνες, σκανταλιάρες.

    Respect στη φύση:)

    Η δική μου είναι σχεδόν τριών και πριν από κανένα μήνα εγκαινιάσαμε τους καυγάδες. Πολλή πλάκα οι καυγάδες μας. Της λες μια κουβέντα σου απαντά 10 πίσω. Η πιο ωραία στιγμή που θυμάμαι είναι να περνά ο σύζυγος νωχελικά από δίπλα μας και να λέει με όλη την ηρεμία που τον διακατέχει "Αποφασίστε ποια είναι η πιο φάουσα από τις δυό σας" και να πετάγεται η μικρή σκατουλίνα "Εγώ".
    Εννοείται όμως ότι απαγορεύουμε στον οποιονδήποτε να επέμβει στον καυγά μας. Εκεί συνασπιζόμαστε αμέσως εναντίον του.

    Γυναίκες!!! Ότι πιο όμορφο έπλασε η φύση, μα καθόλου εύκολο!!!! :):) ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ

    ReplyDelete
  9. Ενεν "μύξες" τζιαι όχι "μίξες"? Sorry εξύπνησεν η Eolica μέσα μου.

    ReplyDelete
  10. χαχαχα τέλειες γυναίκες οι κόρες!:)))

    ReplyDelete
  11. e ipomoni. ektos pia kai an xipnate pou tis 4 ;0

    she

    ReplyDelete
  12. εγώ πάντως ήβρα τη λυση . ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ
    Οτι θέλουν ας κάμουν ... με αν εν ζαβος ο κότσος με κοφτει με τίποτε
    Στολίζουνται μόνες τους εδω και αρκετο καιρο

    ReplyDelete
  13. Ανώνυμε τα κοπελούθκια θέλουν βλάγκα τζαι υπομονή.

    Καλλιπάτειρα το σχόλιο σου είναι ένας ύμνος προς τη γυναίκα. να το φυλάξουμε για τις 8 του Μάρτη :))))

    Αχάπαρη εν μίξες που έγραψα όϊ μύξες.

    Daffodil είναι υπέροχες δεν το συζητώ.

    She γιατί να ξυπνούμε που τες 4? θα πάμε τίποτε να ποτίσουμε?

    Τάτσα τους δίνω ακόμη λίγο καιρό και θα περάσω στην τακτική σου. να στολίζονται μόνες τους τζαι κανεί σιόρ.

    ReplyDelete
  14. mana theiko to post, einai mia parhgoria pou den argw mono egw to prwi exaitias autwn twn apaithsewn. an sou zhthsw na ta peis tou proistamenou mou? asxeto, alla me to coursera course pou egrapses pws xekinhses pws ta pas? axizei ton kopo na to dokimasw?

    ReplyDelete
    Replies
    1. δώσε μο το email το προϊστάμενου να του τα πω χαρτί και καλαμάρι.
      δυστυχώς το Course το σταματήσα λόγω μαθηματικών. εδώ να πω ότι τρία και τρία θα σκεφτώ να βρω την απάντηση. διάλεξα το course με Networks γιατί ήθελα να μάθω για το πως λειτουργούν από κοινωνιολογικής πλευράς, αλλά είχε πολλά μαθηματικά και δύσκολα. δεν έβγαινα μέσα με τίποτε. έπρεπε να βρίσκω αριθμούς να τους κάμνω κάτι, μετά να κάμνω σχεδιαγράμμματα. πιο εύκολο είναι να φτιάξω κέικ :))). Αξίζει τον κόπο, και μαθαίνεις πράματα. για αυτό το Γεννάρη θα ξεκινήσω το Global History. καθαρή θεωρεία, this is me.

      Delete
  15. Thank you for the reply! Katharh thewreia that's me as well. Grafthka European Law. Mou fainetai poly kalo gia na nai alithino na exeis prosbash se tosh gnwsh dwrean. Eidika egw pou skotwthika gia na plhrwsw 2 ptyxia, gia auto kai enthousiasthka. Oti emathes einai kerdos pantws, beltiwnomaste ws anthrwpoi .

    ReplyDelete
  16. Οι διαλέξεις του καθηγητή που είδα ήταν άψογες (αυτά που μπορούσα να καταλάβω εννοείται). με εξηγήσεις, σχεδιαγράμματα, σημειώσεις. υπάρχει και φόρουμ για συζητήσεις, απορίες. μπορείς να στείλεις ερωτήσεις. υπάρχει και συμπληρωματικό διάβασμα για όσους θέλουν κάτι παραπάνω.
    μακάρι να μπορούσα να το ολοκληρώσω αλλά μου ήταν αδύνατο.
    πιστεύω με την ιστορία θα είναι διαφορετικά γιατί έχω βάσεις και είναι κάτι που το αγαπώ.

    ReplyDelete