Monday 17 February 2014

Πες μου μια ηλίθια δικαιολογία



Η σημερινή μέρα είναι πολύ σημαντική. Την περασμένη βδομάδα, ο υπολογιστής στη δουλειά έγινε φόρματ. Τώρα, θα επιχειρήσω να ενώσω το iPad και να το συγχρονίσω. Αν ακούσετε κάποιαν να φωνάζει τα τραγούδιαααααααααααααααααααααααααα μου, είμαι εγώ και θα κλαίω ό,τι έχασα.

Πριν κάτι μήνες είχα μια συζήτηση με μια κοπέλα, με παιδιά στην ηλικία των δικών μου. Μου έλεγε πως θέλουν και πως παίζουν συνέχεια με το iPad και με το κινητό της και πως θέλουν δικά τους. Της είπα πως εμείς τις αφήνουμε να παίζουν με το iPad μόνο τα Σαββατοκυρίακα και πως δέχτηκαν αυτή τη διευθέτηση.

Την επόμενη φορά που τη συνάντησα μου είπε πως η γιαγιά τους επιμένει να τους αγοράσει iPad… Σκέφτηκα τη μάνα μου και τις περισσότερες γιαγιάδες που ιδέα δεν έχουν τι εστί iPad και γέλασα. Η κοπέλα όμως, έλεγε πως η γιαγιά θέλει γιατί θα «το ipad θα βοηθήσει τα μωρά στο σχολείο».

Έτσι μόλις η μικρή πήγε στην πρώτη τάξη η γιαγιά αγόρασε το iPad. Η μικρή φυσικά παίζει όλη μέρα και εννοείται ότι δεν ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ποτέ να το χρησιμοποιήσει για το σχολείο. Πάντως, η μάνα είναι πολύ ευχαριστημένη με τη διευθέτηση, γιατί απλά υπάρχει η δικαιολογία ότι είναι για το σχολείο.

Η όλη φάση μου θύμισε μια πολύ καλή μου φίλη, που όταν ήταν έγκυος κατάφερε και έβαλε πολλά κιλά, πάνω από 30. Μιλούμε για μια κοπέλα που συνήθως είναι γύρω στα 60 κιλά. Η δικαιολογία της ότι έτρωγε για δύο. Στάθηκε αδύνατο να την πείσουμε ότι έπρεπε να τρώει για ένα άτομο.

Είναι φορές που το μόνο που χρειάζεται για να κάνουμε κάτι είναι μια ηλίθια δικαιολογία. Που μπορεί να ξέρουμε ότι δεν στέκει, ότι είναι χαζή, αλλά μόνο και μόνο που υπάρχει αλλάζουν τα πάντα.

Καταλαβαίνω ότι είναι πιο εύκολο να ανεχτούμε την ηλίθια δικαιολογία, παρά να πούμε την αλήθεια. Και είναι αρκετή μια δικαιολογία που ξέρουμε ότι ΔΕΝ στέκει για να κάνουμε κάτι που θέλουμε αλλά ίσως δεν πρέπει.

Μπορώ να ανεχτώ ηλίθιες δικαιολογίες από τον κοινωνικό ή τον επαγγελματικό μου περίγυρο. Γούστο του καπέλο του, όπως λέγαμε όταν ήμασταν παιδιά αν ο συνάδελφος δεν κάνει καλά τη δουλειά του, με τη δικαιολογία ότι δεν γνωρίζει το τάδε πρόγραμμα. Ας κάτσει να το μάθει και να βελτιώσει αυτό που κάνει.

Δεν μπορώ να ανεχτώ ηλίθιες δικαιολογίες από αυτούς που θεωρώ ότι βρίσκονται κοντά μου. Πες μου την αλήθεια, ας κάτσουμε να την διαπραγματευτούμε, να βρούμε την άκρη να τελειώνουμε.

Αυτά και τώρα πρέπει να ενώσω το iPad με το iTunes και τρέμει ο κώλος μου.


Και παραβαίνοντας τον κανόνα του μια ανάρτηση ένα θέμα, να πω ότι ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΣΤΙΚΑ ΠΑΡΤΙ. Δεν αντέχεται άλλο η κατάσταση. Πόσο μαζόχα πρέπει να είμαι για να πηγαίνω από πάρτι σε πάρτι που το μόνο που σερβίρουν είναι φρουτοχυμούς άντε και κανένα νέσκαφε με φτηνό καφέ στην καλύτερη των περιπτώσεων; Ούτε ένα μοχίτο, ούτε καν ένα τζιν εν τόνικ. Πώς να αντέξει ο έρμος ο γονιός να ακούει το Gangnam style και το a se mo si me mata πέντε φορές το καθένα μέσα σε τρεις ώρες; Μαρτύριο μεγάλο.

Του χρόνου θα κατεβώ στις εκλογές του συνδέσμου γονέων και θα διοργανώσω αν εκλεγώ το καλύτερο καρναβαλίστικο πάρτι. Τέτοιο πράγμα δεν θα ξαναγίνει. Και αυτό είναι υπόσχεση.



16 comments:

  1. Καλημέρα και Καλη εβδομάδα να εχουμε!
    Στους ρυθμούς τους καρναβαλιου οι μικροι μας φιλοι ε;;
    χιχιχιχι
    Καλη αντοχη! Μακια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η καλύτερη ευχή το καλή αντοχή. Καλή βδομάδα εύχομαι και σε σένα.

      Delete
  2. Πεμου οτι ντυνεσαι τζιαι εσυ σε καθε καρναβαλλιστικο πάρτυ για να σε λυπηθώ παραπανω.

    ReplyDelete
    Replies
    1. άτε τωρά. απάντησά σου και δεν βρίσκω το σχόλιο. που λαλείς όχι δεν ντύνομαι αλλά ως του χρόνου μπορεί να μεν το γλύτωσω το μαρτύριο. πάντως φέτος είδα μανάδες να φορούν ίδιες στολές με τες κόρες τους. ιουουουουουου.

      Delete
    2. Χαχαχα! Πε αλήθκεια? Εν το πιστεύκω! Εν γίνεται. Ψεκάζουν μας. Δεν υπάρχει άλλη λογική εξήγηση. Ναι ναι ψεκάζουν μας.

      Delete
  3. Eίμαι η Άμυ και πειθώ τον εαυτό μου για πολλές μαλακίες και βρίσκω του και δικαιολογίες γιατί κατα βάθος είμαι ματσουκωμένη. Το καλό μου κάμνω το σε σχέση με τον εαυτό μου τζιαι επίσης ξέρω το. Το γιατί συνεχίζω να το κάμνω μεν ρωτάς:))

    υ.γ Αν και Λεμεσιανή που γιορτάζει τα καρναβάλια (εκτός που φέτος ε'ιπαμεν τα :P)μισώ τα καρναβαλίστικα τραγούδια συνεπώς καταλάβω σε!!!



    ReplyDelete
    Replies
    1. Με σκοτώνει που κανένας δεν ενδιαφέρεται για το sync του iPad. και εσύ τέκνον Άμυ;

      Σε σχέση με τον εαυτό μου τζαι εγώ κάμνω το. ως δαμέ καλά. εν το να το κάμνουμε με τους άλλους που εν το αντέχω.

      Delete
  4. Μυρίζομαι αρκετό αλκοολ του χρόνου στο δημοτικό της κόρης σου.
    Αλλά θα δεις την πραγματική γλύκα άμα μπεις σε Σύνδεσμο Γονέων, ειδικά μετά το τέλος του πάρτι, που θα πρέπει να κάτσεις να καθαρίζεις όοοοοολο το χαρτολόι που θα πετάξουν τα τέκνα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μετά το τέλος του πάρτι θα περπατώ οκταράκια για να βοηθήσω στο καθάρισμα.

      Delete
  5. Σκέψου οι κόρες αντί κορίτσια του Μάη να είχαν γεννηθεί έτσι επόχη και το πάρτυ γενεθλίων τους να ήταν καρναβαλίστικο, μέσα στο δικό σας σπίτι... βοήθησα καθόλου?

    ReplyDelete
  6. Για το sync εν έχω κάτι να πω.
    Για τα μασκέ, όταν ήμουν δημοτικό έκαμνε ο σύνδεσμος γονέων ένα πάρτι στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου τζαι κανεί. Άτε να έκαμνε τζαι κανένας συμμαθητής που είχε γενέθλια τζείνες τες μέρες, αλλά σπάνια. Οι γονείς εκουρτηστήκαν 1-2 φορές τζαι επήαμε για το τριήμερο κάπου τζαι εντυθήκαν τζαι τζείνοι. Μπες στο σύνδεσμο, έχεις να προσφέρεις, φαίνεται σου. (τωρά πώς θα επιβιώσεις με πράματα που τυχόν θα ακούεις τζειμέσα εν άλλη κουβέντα)
    Όσο αφορά τις δικαιολογίες νομίζω ούλλοι έχουμε τις αδυναμίες μας. Εν εκνευριστικό όταν επηρεάζουν κι άλλους, πχ στη δουλειά. Τωρά αν η άλλη έβαλε 30 κιλά επειδή ελάλεν ότι έτρωε για 2...αν δεν πειράζει κάποιον άλλο, αφήνεις το να πάει...

    ReplyDelete
    Replies
    1. το ένα το πάρτι ήταν στον πολυχώρο να τον κάμει ο θεός Φάρμες. να με πληρώνουν δεν ξαναπατώ τζαμέ. τα παιδιά πέρασαν καλά μόνο τζαι μόνο επειδή ήταν με τους φίλους τους.

      το δεύτερο στο γυμναστήριο του σχολείου. και πέρασαν υπέροχα τα κοπελούθκια.

      Delete
  7. "Μάνα" σκέτο, πόσο σε καταλαβαίνω με τα ηλίθια πάρτι...
    Για να σε παρηγορήσω, θα σου πως...δείξε λίγη ανοχή σε αυτά τα σαχλοπάρτι, περνούν τόσο γρήγορα όλα αυτά και -πίστεψε με- έρχεται η εποχή που τα νοσταλγούμε... Ακόμα κι αυτούς τους "καραβίσιους" καφέδες και τα ξενέρωτα σουξεδάκια... Φιλούθκια Μάνα μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άντε ρε Τζόαν, λες να υπάρχει περίπτωση όντως να τα νοσταλγήσω; χλωμό το βρίσκω...

      Delete
  8. γιατι το καμνουμε τουτο του εαυτου μας με τες apple devices που μας δυσκολευκουν τοσο σε θεματα sync?
    επισης, 17 φεβρουαριου λαλεις εβαρεθηκες τα καρναβαλιστικα. 23 σημερα τζιε τα καρναβαλια απο οτι ξερω εν στες 2 του μαρτη συγκεκριμενα. που ποτε ξεκινουν τα καρναβαλιστικα παρτυ;

    ReplyDelete
    Replies
    1. το κόλπο ήταν ένα backup πριν γίνει sync. το γιατί το κάμνουμε εν μεγάλη ιστορία χαχαχα.

      dear dreamer στα σχολικά πάρτι ξεκινούν που τες αρχές του Φλεβάρη για να προλάβουν να ταλαιπωρηθούν καμπόσο οι γονείς :)))

      Delete