Friday 5 September 2014

Τα κεφάλια μέσα



Και κάπως έτσι με θάλασσες, βιβλία, καλή παρέα, παγωτά, μοχίτο, άπλα ξάπλα ένα άλλο καλοκαίρι έφτασε στο τέλος του.

Πάει το καλοκαίρι, λέει σκεφτική η κόρη Β. Ανοίγουν τα σχολεία θα δω τους φίλους μου, πανηγυρίζει η κόρη Α.

Και όλο σκέφτομαι, πως όσο περνάει ο καιρός, τόσο περισσότερο η ζωή μου είναι συνυφασμένη με αυτή των παιδιών μου. Και ώσπου να συνηθίσουμε, να δεις που θα φύγουν από το σπίτι. Η μια θέλει να σπουδάσει, λέει μουσική η άλλη θέλει να γίνει κτηνίατρος. Να δούμε πόσες φορές θα αλλάξουν γνώμη, μέχρι να κατασταλάξουν.

Το φθινόπωρο, για μένα, σηματοδοτεί μια νέα εποχή. Όταν αλλάζει ο χρόνος, δεν μου κάθεται ιδιαίτερα, δεν το νιώθω ως κάτι καινούριο. Αντίθετα, το φθινόπωρο, παίρνω αποφάσεις και συνήθως τις τηρώ. Συνήθως λέμε.

Ανοίγουν τα σχολεία, οι υποχρεώσεις πολλαπλασιάζονται. Πολλή τρεχάλα, ρε παιδί μου. Είπα όμως πως δεν πρόκειται να γίνω ένας Βέγγος για να τα προλάβω όλα.

Έτσι, για φέτος τις έγραψα μόνο σε ένα μάθημα χορού και γυμναστικής. Συνδιασμός. Θα πηγαίνουν και οι δύο μαζί, την ίδια ώρα και μέρα. Ούτε αγγλικά, ούτε μουσική, ούτε υπολογιστές. Τα υπόλοιπα απογεύματα παιχνίδι και χαρά. Θα συνεχίσω και εγώ το γυμναστήριο και θα είμαστε μια φιτ οικογένεια. Ο Μοτορτζής γυμνάζεται με τη μοτόρα.

Τι άλλα σχέδια περιλαμβάνει το φθινόπωρο; Κάποια βιβλία που θέλω να διαβάσω, φέτος ανακάλυψα την Ντόνα Ταρτ και ενθουσιάστηκα, εκδρομές με φίλους, περιπάτους με φίλους, νύχτες στην αυλή, μέχρι να πέσουν τα κρύα, αγκαλιές με τους σκύλους (κάνουν ομοιοκαταληξία, οι φίλοι και οι σκύλοι) και αγκαλιές με τα παιδιά.

Σημ. Η φωτογραφία είναι από τον Ακάμα.


8 comments:

  1. Βέγγος εδώ, για άλλους λόγους φυσικά.

    Welcome friend to blogger.

    ReplyDelete
  2. Καλύτερα με τη γυμναστική και με χορό.
    Εν πιο διασκεδαστικό και χρειάζεται περισσότερο παρά οι υπολογιστές κατά τη γνώμη μου.

    ReplyDelete
  3. Αυτό που λες με την αλλαγή του χρόνου κι εγώ το λέω πάντα! Ο Σεπτέμβρης είναι πάντα ο μήνας των resolutions. Ο Γενάρης είναι για την 2η ευκαιρία:-)
    Καλή χρονιά φιλενάδα!

    ReplyDelete
  4. Eτην που ανεφάνη. Άντε καλή χρονιά Μάνα. Ο Σεπτέμβρης εν που τους πιο δύσκολους πλας καθοριστικούς μήνες του χρόνου για εμένα!!! Συμφωνώ με Μπρέντα, ο μήνας των resolutions (πλας εγεννήθηκα (όι εν είμαι παρθένος ούτε παρθένα)

    ReplyDelete
  5. Happy New Year! Πάντα έθελα να το πώ τούτο εκτός που την Πρωτοχρονιά!

    ReplyDelete
  6. Αγαπημένος μήνας καθότι γενέθλιος ;) και σηματοδοτεί αρχή και για μένα. Καλές αρχές σε όλους λοιπόν. Βέλκαμ μπάκ Μάνα!

    ReplyDelete
  7. Θες να σου πω Μάνα τι με προβληματίζει στο άρθρο σου? Τι συμβαίνει όταν η ζωή κάποιου ανθρώπου ακτινογραφείται στο ίντερνετ. Τι συμβαίνει όταν δεν πρέπει επουδενεί με το εγώ ή με το εσύ να προσωποποιούμε και να εκτιθέμεθα. Άλλωστε όταν τα γράφεις εκτίθεσαι, κι αν κάτι αλλάξει? Έχεις ένα πολύ όμορφο μπλογκάκι, ζεστό, φιλικό, ήρεμο, Δοκησίσοφο, όμως θα ήθελα για σήμερα να κρατήσουμε ένα συγκεκριμένο τρόπο με τον οποίο θα έπρεπε να αναδεικνύονται σκέψεις! Σε φιλώ, αρέσκεις μου και πάντα προχωρόντας με στέρεα βήματα! Καλό φθινόπωρο!

    ReplyDelete