Monday 20 October 2014

Έχω κάτι να κάνω



Από την πρώτη φορά που είδα τη διαφήμιση της Cablenet Έχω κάτι να σου πω ξίνισα τα μούτρα μου. Θες επειδή είμαι ιδιότροπη, θες επειδή δεν αντέχω το πολύ μπλα μπλα, εκτός αν πρόκειται για αναλύσεις πάνω σε θέματα δουλειάς.

Η διαφήμιση διαρκεί ενάμιση λεπτό. Και είναι ένας άντρας και μια γυναίκα και μας παιδεύουν με τα πράγματα που θα ήθελαν να κάνουν ή να πουν.

Θα ήθελα να πάω ταξίδια μακρινά, να έχω χρόνο, να κάνω τα πράγματα που μου αρέσουν, να περνώ χρόνο με αυτούς που αγαπώ, να μπορούσα να δω πιο καθαρά και πάει λέγοντας.

Να, να, να, να… Όλο να. Πρέπει να είναι η πιο μοιρολατρική διαφήμιση που πέρασε από την κυπριακή τηλεόραση.

Τι στο καλό κάνει αυτός ο άντρας και αυτή η γυναίκα και δεν έχουν χρόνο; Ούτε άνεργοι με πέντε παιδιά που τους πνίγουν τα νοίκια και οι λογαριασμοί  να ήταν δεν θα είχαν τέτοια έλλειψη χρόνου.

Είμαι της άποψης πως όταν θέλουμε κάτι, όσο δύσκολες και αν είναι συνθήκες θα βρούμε τρόπο να το κάνουμε. Ή έστω να προσπαθήσουμε. Στο πλαίσιο της λογικής φυσικά, δεν σου λέω να έχεις νεογέννητο και να θεωρείς πως θα έχεις τις τέλειες διακοπές αν πας πεζοπορία στο Πάτσου Μίτσου.

Αλλά αν θέλω να κάμω έκθεση ζωγραφικής και έχω ταλέντο θα βρω τρόπο να δείξω, έστω μέσω Facebook τα έργα μου. Αν θέλω να μάθω μια ξένη γλώσσα, θα κάθομαι στις δέκα το βράδυ με το κεφάλι βαρύ να μελετώ. Αν θέλω να γυμναστώ, μπορώ να τρέξω μέχρι το πάρκο.

When there’s a will there’s a way, λέει μια αγγλική παροιμία. Διαφορετικά, όποιος δεν θέλει να πάει στο μύλο πέντε μέρες κοσκινίζει, απαντά μια κυπριακή.

Η διαφήμιση είναι άψογα γυρισμένη, η αλήθεια να λέγεται. Το περιεχόμενο της μπάζει νερά. Στη ζωή λίγα πράγματα μας χαρίζονται. Αν θέλουμε να γίνουν, πρέπει να βάλουμε και εμείς το χεράκι μας. Α, εδώ ταιριάζει ακόμη μια παροιμία, αλλά το παράκανα σήμερα με τη λαϊκή σοφία.

Να μπορούσα να φτιάξω ένα κοκτέιλ Hugo... E, λοιπόν σήμερα το βράδυ που τελειώνει η αντιβίωση, τελικά δεν τα κατάφερα, πήγα στο γιατρό μου βρήκε μολυσμένο λαιμό και με χαπάκωσε, θα φτιάξω ένα.

Για αυτό, και η διαφήμιση θα ήταν τέλεια αν αντί Έχω κάτι να σου πω λεγόταν Έχω κάτι να κάνω. Και όλα αυτά τα να μπορούσα να γίνονταν έβαλα στο πρόγραμμα μου να τα κάνω.

19 comments:

  1. Εν την είδα αλλά θα την δω όταν πάω σπίτι, αν και δεν συμφωνώ 100% με αυτό το when there's a will, there's a way. Παλιά ίσως να ήταν πιο σωστό, σήμερα όχι και τόσο, αλλά δεν θα ήθελα να κάτσω να το συζητήσω διαδικτυακά, είναι από τα θέματα για τα οποία ξεκινώ κι εγώ να γράφω και μετά από πολύ μπλα μπλα δεν καταλήγω πουθενά και τα παρατώ, άρα το αφήνω.
    ήθελα να πω περαστικά όμως, σύντομα και χωρίς παραπάνω ταλαιπωρία!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Υπάρχουν πράγματα που όντως όσο και να το θέλεις δεν γίνονται. που την άλλη όμως η διαφήμιση μιλά για απλά σχετικά πράγματα. όχι θέλω να κάμω το γύρο του κόσμου αλλά να περνώ χρόνο με τζείνους που αγαπώ.

      Delete
  2. Περαστικά!
    Χιούγκο;Ο καθένας με τα ενδιαφέροντα του. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ε βέβαια. αφού όταν βγω με σύνταξη με το εφάπαξ χα χαχαχα χα δαμέ γελούν τζαι οι πέτρες θα ανοίξω ένα μπαράκι.

      Delete
  3. ωστε εν τουτη η διαφημιση της cablenet. οντως πολυ μοιρολατρικη. τζιε οντως τα παραπανω που αναφερει μπορει να τα καμει καποιος αμα θελει τζιε εν βρισκει προφασεις. αλλα οκ, οπως τζιε να το καμουμε ο χρονος εν κατι περιορισμενο τζιε οσο τζιε να θελεις εν μπορεις να προλαβεις οσα θελεις, οσο τζιε αν τρεχεις. γι'αυτο προτεραιοτητες.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ακριβώς τούτο λαλώ. αν δεν κάμνει όσα λαλεί, τι στο καλό κάμνει στη ζωή της τούτη;

      Delete
  4. "Κοκτέηλ Χιούγκο". Εθύμθησε μου το "Κρασάκι του Τσου"
    https://www.youtube.com/watch?v=y-wF3pHpEt8

    εν καλά τα όνειρα, εν η δύναμη μας. Αλλά υπάρχουν για να τα κυνηγούμε τζιαι να κάμνουμε πραγματικότητα, όι για να λειτουργούν σαν λίστα αφταστων επιθυμιών (κ μετά να τα χτυπάς στον αλλο "είχα τόσα όνειρα κ άφηκα τα για σένα ανεπρόκοπε :Ρ)

    Η διαφήμιση εν λίο χίπστερ. Αλλά άψογα γυρισμένη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. μου άρεσε η λίστα άφταστων επιθυμιών. Κόπιασε να σου κάμω ένα hugo.

      Delete
    2. εννα κοπιάσω εννα κοπιάσω. να δοκιμάσω τζιαι εγώ τούτα τα ποτά σου που τα διαφημίζεις στο μπλογκ με τόσο καμάρι:)

      Delete
  5. Η διαφήμιση με έχασε μόνο και μόνο απο το γεγονός ότι παει τόση ώρα. Πολλή η υπομονή σου τζιαι να τη δεις ως το τέλος τζιαι να την αναλύσεις. Πιστευκω έκαμες τους χάρη τώρα τζιαμε στη συγκεκριμένη εταιρια, γιατί χάρη σε σένα πολλυς κόσμος θα καταλάβει επιτέλους το νοημα της διαφήμισης. Γιατι νοου τσιανς να άντεξαν πολλοί να τη δουν ως ως το τέλος.

    ReplyDelete
    Replies
    1. αντέχεις να τη δεις ως το τέλος μόνο αν κρατούν το τηλεχειριστήριο οι μιτσιές.

      Delete
  6. Την πρώτη φορά που την είδα εδιερωτούμουν τι εν τούτο που πάει τόσην ώρα. Too much αλλά όντως άψογα γυρισμένη. Συμφωνώ μαζί σου ως ένα σημείο. Κάποια πράματα απλά χρειάζεται θέληση και μπορούμε να βρούμε χρόνο να τα κάμουμε. Ο παπάς μου πάντα ελάλεν μου "εν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν θέλω".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σωστός ο παπάς σου. θέληση να υπάρχει και γίνονται αρκετά πράγματα.

      Delete
  7. Τι σχέση έχει τούτο με τις υπηρεσίες της cablenet?

    Γι' αυτό άκουσα την 30 φορές στο ράδιο και ακόμα νομίζω ότι πρόκειται για διαφήμιση ασφαλιστικής. Μεγάλη επιτυχία για μια διαφήμιση να μην θυμάσαι τι διαφημίζει.
    Όσο για την ουσία της ανάρτησης, ναι κι εγώ πιστεύω ότι τα περισσότερα που δεν κάναμε είναι επειδή δεν το θέλαμε αρκετά.

    χχ

    ReplyDelete
    Replies
    1. περίμενε δεν ξέρω τι σχέσει έχει. σας ανάλυσα το σημαίνον να βρείτε εσείς το σημαινόμενο χαχαχαχα.

      Delete
  8. Ας την δει ο ΚΟΤ να βάλει παρά πάνω εικόνες από Κύπρο τζιαιιιιι... τσουπ- έτοιμη πετυχημένη διαφήμιση του ΚΟΤ "να αγαπούσαμε την Κύπρο περισσότερο" (επιτέλους)!

    Too loooooong, βαρκ.....
    Ποιον εν το θέμα της είπαμε;

    Μπαράκι! Το απωθημένο πολλών μας βλέπω :)
    Cheers τζιαι περαστικά dear.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Βάλλε ιδέες του ΚΟΤ. τους έχω άξιους να το κάμουν.

      Delete
  9. Έχω κάτι να σου πω: Τελικά πολλές διαφημίσεις προσπαθούν να καθοδηγήσουν τον τρόπο σκέψης μας (μάλλον αυτό είναι και το δεδομένο για εκείνες) το κακό είναι ότι σε αρκετές περιπτώσεις το καταφέρνουν.. Όσο για το βασικό σου θέμα, ε ναι, το πιστεύω κι εγώ πως ο,τι είναι σημαντικό για μας, βρίσκουμε τον τρόπο να το κάνουμε, ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε να είναι. Η λέξη που μισώ μέσα στη διαφήμιση και όχι μόνο, είναι το "γρήγορα"! Αλλά είπαμε, αυτό είναι το τριπάκι... Φιλούθκια :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. άστοχο πάντως το γρήγορο για μια διαφήμιση που κρατά ενάμιση λεπτό :)

      Φιλιά

      Delete